ارگانایزر تایگ

ارگانایزر 9 کشو تایگ

۸۳۵,۰۰۰تومان

فقط 1 عدد در انبار موجود است

محصولات پیشنهادی

توضیحات

ارگانایزر 9 کشو تایگ
قطعاً در تعمیرگاه‌ها یا حتی افرادی که با چوب و فلز سروکار دارند، محصولی همچون ارگانایزر 9 کشو تایگ یا دیگر جعبه ابزار پلاستیکی می‌تواند بسیار کاربردی باشد. یک ارگانایزر مناسب می‌تواند تمامی لوازم کوچک شما همچون میخ، پونز، واشر، رول‌پلاک و بسیاری دیگر از ابزارهای کوچکتان را درون خود جای دهد. این محصول علاوه بر ایجاد نظم، سرعت عمل شما را برای استفاده از آنها بالا ببرد. اگر شما نیز به دنبال خرید یک ارگانایزر بسیار خوش‌ساخت و مقاوم هستید با بررسی این کالا همراه ابزارآلات طلایی شوید.

مشخصات ارگانایزر 9 کشو تایگ
یک ارگانایزر خوب کیفیت ساختار بسیار مطلوبی دارد، کشوهای آن در هنگام سنگین شدن گیر نمی‌کنند و بر اثر ضربه‌های کوچک نیز ترک برنمی‌دارند. تمامی این ویژگی‌ها را می‌توانید در ارگانایزر 9 کشو تایگ مشاهده کنید. این محصول دارای ابعادی معادل 35.7×17.5×19 سانتیمتر میباشد. همان‌طور که از نام این محصول مشخص است 9 کشو در سه ردیف سه‌تایی در این محصول وجود دارد. شما می‌توانید از آنها برای نظم دادن به ابزارآلات ریز خود استفاده نمایید.
برند تایگ یکی از برندهای محبوب موجود در ابزارآلات طلایی است که ساخت و تولید آن در کشور اسپانیا انجام می‌شود. با خرید از ابزارآلات طلایی شما می‌توانید یک محصول باکیفیت را به همراه گارانتی طلایی ما دریافت نمایید که خیال شما را از بابت اصل بودن، نداشتن مشکل خط تولید و البته قیمت آن راحت کند.
جنس کلی این ارگانایزر از پلاستیک مقاوم بوده و به همین علت نیز قیمت آن بسیار مناسب است. حالت دستگیره‌ای این ارگانایزر 9 کشو تایگ امکان خارج ساختن سریع این کشوها را برای شما امکان‌پذیر خواهد کرد. از طرفی استفاده از متریال مقاوم باعث استحکام بسیار مناسب این کالا شده است به‌طوری‌که اگر تمامی کشوها را تا آخرین ظرفیت خود نیز پر کنید خبری از صدای شکستگی، خم‌شدگی یا دیگر آسیب‌های احتمالی در ارگانایزر شما نخواهد بود.

سخن پایانی
همان‌طور که اشاره کردیم ارگانایزر 9 کشو تایگ یک محصول بسیار باکیفیت و کاربردی است که در منزل، کارگاه یا محل کار شما می‌تواند مورداستفاده قرار گیرد. 9 کشو باکیفیت این محصول به شما امکان مدیریت و نظم دادن به ابزارآلات و لوازم کوچک خود همچون میخ، پیچ، رول‌پلاک، پونز و … را خواهد داد. این محصول مناسب طیف وسیعی از کاربران است که به دنبال یک ارگانایزر کوچک و جمع‌وجور برای مرتب‌سازی و مدیریت لوازم ریز و درشت خود هستند. این محصول تنها مناسب ابزار کوچک نیست و می‌توان لوازم تزئینی را نیز در آن جای داد و از آن استفاده نمود.

توضیحات تکمیلی

برند

سایر-مشخصات

ابعاد

190 * 175 * 357 میلی متر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ارگانایزر 9 کشو تایگ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جعبه بکس لیکوتا مدل ALK-6003F

جعبه بکس لیکوتا مدل ALK-6003F

۱۹,۴۰۰,۰۰۰تومان
جعبه بکس لیکوتا مدل ALK-0010

جعبه بکس لیکوتا مدل ALK-0010

۱۰,۷۲۱,۰۰۰تومان
جعبه بکس لیکوتا مدل ALK-0009

جعبه بکس لیکوتا مدل ALK-0009

۸,۱۶۸,۰۰۰تومان
جعبه بکس لیکوتا مدل ALK-0008

جعبه بکس لیکوتا مدل ALK-0008

۶,۸۰۷,۰۰۰تومان
جعبه بکس 42 پارچه لیکوتا مدل ALK-0001

جعبه بکس 42 پارچه لیکوتا مدل ALK-0001

۶,۰۲۴,۰۰۰تومان
جعبه ابزار کد 01

جعبه ابزار کد 01

۴۹۰,۰۰۰تومان
blank