انبر قفلی زنجیری لیکوتا مدل APT-39006

انبر قفلی زنجیری لیکوتا مدل APT-39006

انبر قفلی زنجیری یا انبر فیلتر
ساخت تایوان

۱,۲۵۹,۰۰۰تومان

محصولات پیشنهادی

توضیحات

انبر قفلی زنجیری لیکوتا مدل APT-39006
داشتن یک ابزار حرفه‌ای می‌تواند انجام بسیاری از کارها را برای شما راحت کند. انبر قفلی زنجیری یا همان انبر قفلی فیلتر یکی از ابزار بسیار کاربردی در کارگاه‌ها و تعمیرگاه‌های خودرو میباشد. این ابزار می‌تواند امکان اتصال محکم به بسیاری از ابزار آلات را برای شما امکانپذیر کند. به طور کلی انبر قفلی از نظر ساختاری شباهت چندانی به دیگر انواع انبر دستی ندارد. اما همان‌طور که از نامش پیداست استفاده از زنجیر باعث شده است که کارایی این محصول کمی متفاوت‌تر از انبر قفلی معمول موجود در جعبه ابزار شما باشد.

درباره انبر قفلی زنجیری لیکوتا مدل APT-39006

ساختار بسیار خاص این نوع از انبر امکان مشخص کردن میزان سفتی و شلی زنجیر را برای تعمیرکار امکان‌پذیر خواهد کرد. همچنین به وسیله اهرم موجود در انتهای این ابزار می‌توانید آن را در حالت مشخص قفل نمایید. این ساختار باعث می‌شود تا بتوانید زنجیر موجود در این ابزار دستی را با توجه به نیاز خود تنظیم نماید. همچون دیگر انبر قفلی‌های موجود در زمینه ابزار خودرو و ابزار تعمیرگاهی انبر قفلی زنجیری نیز جهت باز و بسته کردن انواع فیلتر، لوله و . … مورد استفاده قرار می‌گیرد.
برای استفاده از این انبر قفلی زنجیری تنها کافی است که زنجیر این آچار را به دور شی مورد نظر قرار داده و زنجیر را از قسمت مشخص شده دهانه آچار رد کنید. سپس با چرخاندن پیچ انتهایی انبر زنجیر را محکم نمایید پس از این که فشار وارد آمده به قطعه به اندازه مطلوب رسید، می‌توانید فرایند خود را انجام داده و پس از آن با فشردن اهرم موجود بر روی دسته به سادگی قفل انبر را باز نمایید.
با توجه به فشار زیاد قطعه و تحمل فشار بالای انبر بهتر است که سطح از هرگونه مایعات پاک باشد. این مورد باعث می‌شود تا درصد امکان لغزش انبر کاهش یابد. همچنین توجه داشته باشید که پیچ تنظیم انبر را بیش از اندازه سفت نکنید. این موضوع باعث خرابی سریع زنجیر و دهانه انبر خواهد شد.

مشخصات انبر قفلی زنجیری لیکوتا

زنجیر موجود در انبر قفلی زنجیری لیکوتا مدل APT-39006 همچون دیگر محصولات شرکت لیکوتا دارای استحکام بسیار مطلوب و مقاومت مناسب در برابر نیروهای کششی و گشتاوری می‌باشد. طول کلی این آچار 500 میلیمتر بوده که آن را برای کار در محیط‌های با جای دست کم نیز مناسب کرده است. سر آچار پولیش کاری شده و این مورد می‌تواند مقاومت این آچار را در برابر خوردگی افزایش دهد.
همچون دیگر محصولات با کیفیت برند لیکوتا تایوان این آچار لوله گیر زنجیری نیز کیفیت بسیار بالایی را در اختیار کاربر خود قرار داده است. روکش بدنه این آچار از جنس نیکل است که مقاومت مطلوب را در مقابل قیمت مناسب برای این محصول به ارمغان آورده است. اما همچون دیگر ابزار تولیدی این شرکت جنس اصلی بدنه این انبر قفلی از فولاد وانادیوم است. این فولاد ترکیبی با وزن پایین اما مقاومت بسیار بالا در برابر فشار و عوامل محیطی تبدیل به یکی از آلیاژهای پر طرف‌دار در ساخت ابزار آلات شده است.

سخن پایانی

انبر قفلی زنجیری را می‌توان یکی از کارآمدترین انواع انبر قفلی دانست. این انبر با کاربردهای متنوع و انعطاف‌پذیر خو در نزد تعمیرکاران از محبوبیت و جایگاه بالایی برخوردار می‌باشد.
فروشگاه ابزار آلات طلایی مفتخر است که به نمایندگی لیکوتا این ابزار کاربردی را با گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی در اختیار شما قرار داده است. این ابزار می‌تواند به عنوان یک ابزار تأسیسات نیز در بسیاری از مواقع کاربردی واقع شود. برند لیکوتا تایوان یکی از برندهای شناخته شده بازار ابزارآلات است که کیفیت بسیار بالا را در کنار قیمتی رقابتی برای شما به ارمغان آورده است. با خرید این محصول شما صاحب یک ابزار بسیار با کیفیت خواهید شد.

لیکوتا -LICOTA
ابزار آلات طلایی وارد کننده لیکوتا در ایران-ابزار آلات دستی- صنعتی- تعمیرگاهی با برند لیکوتا ساخت کشور تایوان

توضیحات تکمیلی

برند

طول کلی آچار

500میلیمتر

ویژگی

دارای سر آچار پولیش‌کاری شده جهت جلوگیری از خوردگی
روکش بدنه از جنس نیکل جلاداده شده
دارای زنجیر قابل تنظیم

جنس

کروم وانادیوم

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی

کشور مبدا و سازنده

تایوان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “انبر قفلی زنجیری لیکوتا مدل APT-39006”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH32

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH32

۱,۲۷۶,۲۰۰تومان
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH30

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH30

۱,۲۲۵,۳۰۰تومان
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH27

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH27

۱,۱۷۴,۲۰۰تومان
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH24

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH24

۱,۱۳۰,۰۰۰تومان
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH23

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH23

تماس بگیرید !
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH22

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH22

۱,۰۸۹,۱۰۰تومان
blank