انبر پانچ چرم لیکوتا مدل AGP-LP03

انبر پانچ چرم لیکوتا مدل AGP-LP03

طول دسته: ۱۲ سانتی متر
۶ سایز 2.0، 2.5، 3.0، 3.5، 4.0 و 4.5 میلی متر
طراحی بهینه با صرف 65 درصد انرژی کمتر
دارای دسته فلزی با روکش پلاستیکی
دارای قلاب محافظ دسته
ساخت تایوان

۵۹۶,۰۰۰تومان

محصولات پیشنهادی

توضیحات

انبر پانچ چرم لیکوتا مدل AGP-LP03
چرم از گذشته از ابرها استفاده‌های بسیار زیادی در صنایع مختلف خصوصاً پوشاک داشته است. این متریال بسیار محبوب به دلیل سختی بالا، زیبایی و البته طول عمر بالا همچنان جزو محبوب‌ترین‌های بازار باقی مانده است. این در حالی است که کار کردن و ایجاد تغییر بر روی چرم نیازمند ابزار مخصوص و باکیفیت است. انبر پانچ چرم یکی از ابزارهای بسیار کاربردی برای ایجاد سوراخ بر روی سطح چرم است. این ابزار دستی پرکاربرد در میان صنعت گران و هنرمندان صنایع دستی محبوبیت بسیار بالایی دارد. انبر پانچ چرم لیکوتا مدل AGP-LP03 یکی از باکیفیت‌ترین ابزارهای موجود در بازار است که در شرکت لیکوتا تایوان طراحی و تولید شده است.

درباره انبر پانچ چرم لیکوتا

داشتن یک ابزار بسیار کاربردی همچون انبر پانچ چرم یک الزام برای انجام تغییرات بر روی متریال سخت جانی همچون چرم است. قطعاً انتخاب بهترین چرم سوراخ کن در بازار با توجه به گسترده بودن مدل‌های موجود در بازار آسان نخواهد بود. یک انبر چرم سوراخ کن در کنار کیفیت ساختاری مناسب می‌بایست طول عمر بالا و امکان سوراخ کردن در سایزهای مختلف را دارا باشد.
در دست دیگر نیز با توجه به استفاده مداوم از این انبر قطعاً یک مکانیزم ذخیره انرژی نیز تبدیل به یک نیاز برای این ابزار کاربردی خواهد شد. انبر پانچ چرم لیکوتا یکی از ابزارهای بسیار کاربردی و با کیفیت موجود در بازار می‌باشد. این انبر دارای تمامی ویژگی‌های یاد شده و البته قیمت رقابتی می‌باشد. این فاکتور قطعاً این انبر را تبدیل به یک انتخاب برتر برای طیف وسیعی از کاربران کرده است.

مشخصات

انبر پانچ چرم لیکوتا مدل AGP-LP03 توانایی ایجاد حفره در 6 اندازه مختلف را برای کاربر خود امکان‌پذیر می‌کند. با چرخاندن خورشیدی مشخص شده می‌توانید سایز سوراخ را از 2.9 میلیمتر تا 4.5 میلیمتر به صورت پلکانی 5 میلیمتری انتخاب نمایید. برند لیکوتا همچون دیگر محصولات تولیدی خود توانسته است کیفیت بسیار مطلوب را در کنار رقابتی در یک محصول گرد هم آورد. انبر پانچ چرم لیکوتا نیز از این قاعده مستثنی نبوده و شما با پرداخت هزینه‌ای بسیار معقول صاحب یک ابزار حرفه‌ای و کارآمد خواهید شد.

همان‌طور که اشاره کردیم وزن پایین این ابزار به علت استفاده مداوم از آن در صنایع دستی یک فاکتور بسیار مهم شناخته می‌شود. این در حالی است که بسیاری از ابزارهای موجود در بازار به علت استفاده از پلاستیک بی کیفیت هرچند وزن پایینی داشته؛ اما ساختار بسیار شکننده‌ای دارند. این ابزار به سرعت دچار مشکل شده و شما نیاز به خرید یک انبر پانچ چرم دیگر پیدا خواهید کرد. لیکوتا با انجام تست‌های متعدد بر روی این ابزار و شناخت نقاط ضعف و قدرت آن توانسته یک محصول بسیار کاربردی را روانه بازار نماید. روکش پلاستیکی موجود بر روی سطح فلزی این ابزار نیز امکان لغزیدن دست شما را در هنگام کار کاهش خواهد داد.
استفاده از فلز با کیفیت در ساختار این انبر پانچ چرم باعث شده است تا در طول زمان شاهد کاهش کارایی آن نباشید. همچنین کیفیت بالای تولید این محصول حس اطمینان خاطر را در کاربر ایجاد خواهد نمود.

سخن پایانی

برند لیکوتا یکی از نام‌های شناخته شده بازار ابزار آلات است که توانسته است در مدت کوتاه با ارائه محصولات با کیفیت درصد بالایی از بازار را از آن خود نماید. انبر پانچ چرم یاد شده نیز جزو ابزارآلات محبوب و با کیفیت این برند است که در فروشگاه ابزارآلات طلایی در اختیار شما قرار گرفته است. تمامی ابزارآلات موجود در وب‌سایت با تضمین سلامت فیزیکی و گارانتی اصالت در اختیار شما قرار خواهند گرفت. اگر قیمت انبر یاد شده برای شما نیز بالا است می‌توانید نگاهی به مدل AGP-LP01 نیز بیندازید. انبر یاد شده نیز همچنین از تولیدات بسیار محبوب برند لیکوتا می‌باشد.

LICOTA-لیکوتا
ابزار آلات طلایی واردکننده لیکوتا در ایران-ابزار آلات دستی- صنعتی- تعمیرگاهی با برند لیکوتا ساخت کشور تایوان

توضیحات تکمیلی

برند

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “انبر پانچ چرم لیکوتا مدل AGP-LP03”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH32

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH32

۱,۲۷۶,۲۰۰تومان
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH30

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH30

۱,۲۲۵,۳۰۰تومان
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH27

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH27

۱,۱۷۴,۲۰۰تومان
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH24

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH24

۱,۱۳۰,۰۰۰تومان
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH23

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH23

تماس بگیرید !
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH22

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH22

۱,۰۸۹,۱۰۰تومان
blank