ترکمتر پروکسون مدل 23353 درایو 1.2 اینچ 40-200 نیوتن

ترکمتر پروکسون مدل 23353 درایو 1/2 اینچ

درایو: 1/2 اینچ
محدوده سنجش: 40 تا 200 نیوتن متر
طول: 530 میلی متر
وزن: 2.1 کیلوگرم
حداکثر خطا: 3 درصد

۸,۵۸۰,۰۰۰تومان

محصولات پیشنهادی

توضیحات

ترکمتر پروکسون مدل 23353 درایو 1/2 اینچ 
شاید برای یک فرد عادی داشتن یک ترکمتر چندان اهمیت نداشته باشد. این در صورتی است که ابزارآلات تخصصی در یک تعمیرگاه یا کارگاه صنعتی میتوانند تاثیر گذاری بسیاری بر روی کیفیت تعمیر یا کیفیت نهایی محصول تولید شده داشته باشند. ابزار تخصصی با کیفیت همچون یک آچار ترکمتر و دیگر ابزار اندازه گیری تخصصی همچنین می‌توانند سرعت عمل انجام بسیاری از کارها را افزایش چشمگیری دهند. همچنین بدون شک بدون استفاده از یک ترکمتر نمیتوانید انتظار تعمیر صحیح یک خودرو یا یک موتور را داشته باشید.

این چند دلیل در کنار هزاران دلیل دیگر میتوانند از جمله مواردی باشند که شما را ترغیب به خرید یک آچار ترکمتر با کیفیت نمایند. ترکمتر را میتوان در دسته ابزار خودرو بسیار کاربردی و مهم دانست. همان‌طور که اشاره کردیم به‌وسیله این ابزار می‌توان میزان گشتاور اعمال شده را اندازه گرفت. البته در مدل های مختلف میتوان قابلیت اندازه گیری موارد دیگری را نیز در این ابزار مشاهده نمود.

زمانی که عملکرد یک سیستم به میزان سفتی و شلی یک پیچ و مهره مرتبط باشد ابزار تعمیرگاهی بسیار مهمی به نام آچار ترکمتر به کمک تعمیرکار خواهد آمد. این آچار در میان تعمیرکاران خودرو به‌خوبی شناخته شده است می‌تواند به طور دقیق میزان گشتاور وارد شده را اندازه‌گیری نماید. به همین علت است که استفاده از یک آچار درجه گشتاور سنج با کیفیت یکی از الزامات یک تعمیرات موفق در خودرو است.
درباره ترکمتر برند Proxxon

همانطور که میدانید این ابزار در مدل ها و اشکال متفاوتی با توجه به کاربرد خود تولید میشوند. این در حالی است که هدف اصلی آنها همچنان اندازه گیری میزان گشتاور وارده و یا به زبان ساده میزان چرخش آچار و در مواردی فشار وارده است. در ترکمتر پروکسون مدل 23353 همچون دیگر ترکمتر های بازار میزان گشتاور بر روی دسته ابزار قابل مشاهده است. اما در مقایسه با دیگر ترکمتر های موجود در بازار این ابزار دارای یک نمایشگر بزرگ‌تر به جهت نمایش بهتر میزان گشتاور است.
به طور کلی از یک ترکمتر برای مشخص کردن میزان گشتاور وارد شده در سیستم هایی که حالت چرخشی دارند استفاده میشود. از مهم ترین بخش های مورد استفاده این محصول نیز میتوان به موتور گیربکس خودرو اشاره کرد. اما استفاده های این ابزار دستی محدود به تعمیرکاران نیست. به طور مثال در کارخانه برای اندازه گیری انرژی مورد نیاز برای باز کردن درب بطری از این ابزار استفاده میشود. اگر درب بطری با گشتاوری بالا بسته شود امکان دارد تا مصرف کننده نتواند به راحتی آن را باز کند. در دست دیگر اگر گشتاور آن به قدر کافی نباشد ممکن است در زمان حمل نقل درب آن باز شود.

مشخصات

ترکمتر پروکسون مدل Micro Click 200 با کد کالای 23353 یکی از ابزار پروکسون بسیار با کیفیت موجود در فروشگاه ابزار آلات طلایی میباشد. همانطور که اشاره کردیم این ابزار دارای یک نمایشگر بزرگ به جهت خواندن و انتخاب دقیق‌تر میزان گشتاور است. همچنین عملکرد جغجغه‌ای و آزادسازی خودکار کار با این ابزار را بسیار آسان کرده است.
قابلیت سنجش ساعت و پادساعت‌گرد، میله فولادی بسیار با کیفیت، پوشش مقاوم در برابر زنگ زندگی و البته روکش کروم مات باعث شده است تا این ابزار از نظر ساختار نیز کیفیتی بسیار بالا داشته باشد. پروکسون آلمان حساسیت بالایی را در زمان طراحی این محصول به خرج داده است. ازاین‌رو این ابزار توانسته نشان استاندارد DIN/ISO 6789 را کسب نماید.

سخن پایانی

ابزار آلات طلایی مفتخر است به نمایندگی پروکسون آلمان این ترکمتر و دیگر محصولات تولیدی این برند خوشنام را در اختیار شما قرار داده است. شرکت پروکسون یکی از تولید کنندگان برتر ابزارآلات و ماشین آلات صنعتی است که به خوبی در میان کاربران شناخته شده است. تمامی محصولات تولیدی این برند با ضمانت نامه سلامت و اصالت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

پروکسون - PROXXON
شرکت ابزار آلات طلایی وارد کننده برند پروکسون -دستگاه تراش- انواع فرز مینیاتوری – لوازم جانبی پروکسون

توضیحات تکمیلی

برند

کد کالا

MicroClick MC 200
23353

درایو

1/2 اینچ

محدوده سنجش

40 تا 200 نیوتن متر

طول کل

530 میلیمتر

وزن

2.1 کیلوگرم

حداکثر خطا

3 درصد

مناسب برای

صنایع تعمیرگاهی، صنعتی , خودرویی

سایر مشخصات

نمایشگر بزرگ و خوانا برای انتخاب و تنظیم دقیق گشتاور
عملکرد جغجغه ای و آزادسازی خودکار
قابلیت سنجش در جهت عقربه و پاد عقربه ساعت
میله فولادی بسیار محکم با پوشش در برابر زنگ زدگی(نیکل دوبل) و روکش نهایی کروم مات
دسته با طراحی ارگونومیک
دقت بسیار بالا مطابق با استاندارد DIN/ISO6789

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ترکمتر پروکسون مدل 23353 درایو 1/2 اینچ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

ترکمتر لیکوتا مدل AQL-N8980

ترکمتر لیکوتا مدل AQL-N8980

۳۵,۷۳۶,۰۰۰تومان
آچار ترکمتر ساعتی جتکو 1 اینچ 2800 نیوتن مدل D5-2000F

آچار ترکمتر ساعتی جتکو 1 اینچ 2800 نیوتن مدل D5-2000F

۱۳۵,۴۰۰,۰۰۰تومان
آچار ترکمتر عقربه ای جتکو درایو 1 اینچ 1400 نیوتن مدل D4-1000F

آچار ترکمتر عقربه ای جتکو درایو 1 اینچ 1400 نیوتن مدل D4-1000F

۱۰۸,۹۰۰,۰۰۰تومان
ترکمتر پروکسون مدل 23353 درایو 1/2 اینچ

ترکمتر پروکسون مدل 23353 درایو 1/2 اینچ

۸,۵۸۰,۰۰۰تومان
سری ترکمتر تخت لیکوتا مدل AQC-D091218

سری ترکمتر تخت لیکوتا مدل AQC-D091218

۶۱۳,۰۰۰تومان
سری ترکمتر تخت لیکوتا مدل AQC-D091218

سری ترکمتر تخت لیکوتا مدل AQC-D091218

۶۱۳,۰۰۰تومان
blank