تستر باتری آنالوگ لیکوتا مدل ATK-8086

تستر باتری آنالوگ لیکوتا مدل ATK-8086

تستر باتری آنالوگ لیکوتا مدل ATK-8086

۴,۰۱۶,۰۰۰تومان

محصولات پیشنهادی

توضیحات

تستر باتری آنالوگ لیکوتا مدل ATK-8086
چک کردن سلامت باتری خودرو قبل از شروع یک مسافرت طولانی یا به‌صورت دوره‌ای می‌تواند انتخابی معقولانه باشد. برای انجام این کار نیاز به ابزاری به نام تستر باتری خودرو خواهید داشت. با اتصال این ابزار می‌توانید چه به‌صورت دیجیتال و چه به‌صورت آنالوگ سلامت باتری خودرو خود را مشخص نمایید. داشتن این ابزار خصوصاً برای تعمیرگاه‌ها و مراکز تعمیر باتری یک الزام بوده و به علت استفاده بسیار از آن کیفیت این ابزار از درجه اهمیت بالایی برخوردار است.

درباره تست باتری خودرو برند لیکوتا تایوان

باتری درواقع یک قطعه شیمیایی است که امکان تبدیل انرژی شیمیایی به الکتریکی را در خود جای داده است. وجود یک باتری سالم در خودرو یکی از موارد بسیار مهم در زمان نگهداری و بررسی‌های هفتگی خودرو شما می‌باشد. یک باتری معیوب باعث می‌شود تا خودرو شما امکان استارت خوردن، استفاده از نور، سیستم‌های صوتی و … را از دست بدهد. ازاین‌رو داشتن یک دستگاه تست باتری یک انتخاب مطلوب برای طیف وسیعی از کاربران است.
تستر باتری آنالوگ لیکوتا مدل ATK-8086 همان‌طور که از نامش پیداست یک دستگاه جهت تست سلامت باتری است. یک باتری هرچند با کیفیت می‌تواند به دلایل مختلف دچار مشکل افت ولتاژ شده و این موضوع مشکلاتی را برای دستگاه یا خودرو شما به وجود آورد.
این دستگاه به جهت تست و بررسی باتری خودرو، بردهای الکترونیک خودرو و به طور مخصوص باتری‌های اسیدی طراحی شده است. البته برند لیکوتا تایوان امکان تست سیستم استارت خودرو و قابلیت شارژ باتری را نیز به این دستگاه اضافه کرده است. جهت استفاده صحیح از این دستگاه باتری موردنظر می‌بایست حداقل 40 درصد از ظرفیت کل خود را شارژ داشته و دمای کاری آن در طیف -18 تا 66 درجه سانتی گراد باشد.

مشخصات تستر باتری خودرو

همچون دیگر محصولات تولیدی شرکت لیکوتا این تستر باتری خودرو نیز کیفیت بسیار بالایی دارد. این موضوع باعث می‌شود که بتوان از آن به راحتی به عنوان یک ابزار تعمیرگاهی استفاده نمود. هرچند امکان استفاده از این ابزار خودرو در هر زمان و مکانی وجود دارد.
این تستر باتری خودرو توانایی تست باتری‌های 6 و 12 ولت را خواهد داشت که طیف استفاده بسیار زیادی را در انواع خودرو خواهند داشت. صفحه قرار گرفته بر روی این محصول از نوع آنالوگ بوده و اطلاعات باتری را در زمان اتصال به‌صورت عقربه‌ای به شما نشان خواهد داد. کیفیت و دقت این دستگاه به‌گونه‌ای است که می‌توان از آن به‌عنوان یک دستگاه تستر باتری خودرو در مراکز تعمیرات باتری و خودرو استفاده نمود.
این دستگاه ابعادی معادل 35*10 سانتی‌متر و وزنی معادل 1200 گرم دارد. طراحی شبکه‌ای بخش لود دستگاه نیز باعث عبور هرچه بیشتر هوا شده و از داغ شدن بیش از اندازه دستگاه جلوگیری خواهد کرد. البته بهتر است که پس از استفاده طولانی صبر کنید تا دستگاه به دمای معمول اتاق بازگردد. گیره‌ها و سیم‌های اتصال این دستگاه کیفیت بسیار مطلوبی را داشته و با توجه به استفاده از بدنه فلزی می‌توان انتظار سال‌ها کارایی مطلوب را در هر محیطی از آن داشت. در قسمت پایینی دستگاه نیز یک دکمه جهت خاموش و روشن کردن دستگاه وجود دارد. بهتر است که پس از اتمام کار دستگاه را به طور کامل از طریق همین دکمه خاموش نمایید.
سخن پایانی

برند لیکوتا تایوان یکی از سازندگان ابزار آلات بسیار با کیفیت همچون ابزار خودرو و ابزار تعمیرگاهی است که محصولات خود را در تایوان اما تحت لیسانس امریکا تولید و به بازار عرضه می‌کند. ابزار آلات طلایی مفتخر است که به نمایندگی لیکوتا این ابزار باتری سازی بسیار با کیفیت و کاربردی را در کنار دیگر محصولات تولیدی این برند در اختیار شما قرار داده است. تمامی محصولات موجود در فروشگاه ابزار آلات طلایی با تضمین اصالت و سلامت به شما عرضه خواهند شد.

لیکوتا -LICOTA
ابزار آلات طلایی واردکننده لیکوتا در ایران-ابزار آلات دستی- صنعتی- تعمیرگاهی با برند لیکوتا ساخت کشور تایوان

توضیحات تکمیلی

برند

کاربری

تعمیرگاهی

نوع باتری

مناسب برای باتری های 6و 12 ولت

ویژگی

آنالوگ

ابعاد

10*35 سانتی متر

وزن

1200گرم

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی

کشور مبدا و سازنده

تایوان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تستر باتری آنالوگ لیکوتا مدل ATK-8086”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

ترکمتر لیکوتا مدل AQL-N8980

ترکمتر لیکوتا مدل AQL-N8980

۳۵,۷۳۶,۰۰۰تومان
آچار ترکمتر ساعتی جتکو 1 اینچ 2800 نیوتن مدل D5-2000F

آچار ترکمتر ساعتی جتکو 1 اینچ 2800 نیوتن مدل D5-2000F

۱۳۵,۴۰۰,۰۰۰تومان
آچار ترکمتر عقربه ای جتکو درایو 1 اینچ 1400 نیوتن مدل D4-1000F

آچار ترکمتر عقربه ای جتکو درایو 1 اینچ 1400 نیوتن مدل D4-1000F

۱۰۸,۹۰۰,۰۰۰تومان
ترکمتر پروکسون مدل 23353 درایو 1/2 اینچ

ترکمتر پروکسون مدل 23353 درایو 1/2 اینچ

۸,۵۸۰,۰۰۰تومان
سری ترکمتر تخت لیکوتا مدل AQC-D091218

سری ترکمتر تخت لیکوتا مدل AQC-D091218

۶۱۳,۰۰۰تومان
سری ترکمتر تخت لیکوتا مدل AQC-D091218

سری ترکمتر تخت لیکوتا مدل AQC-D091218

۶۱۳,۰۰۰تومان
blank