تیز کن فیسکارس مدل XSHARP کد 01

تیز کن فیسکارس مدل XSHARP

مناسب برای تیز کردن تبر و چاقو
طول: 165 میلی متر
وزن: 190 گرم
دارای سنگ تراش سرامیکی
مکانیزم بهینه و آسان جهت تیز کردن با زوایای مختلف
قابلیت جلوگیری از مات شدن تیغه ها و چاقو
فیسکارس فنلاند

۱,۹۵۰,۰۰۰تومان

محصولات پیشنهادی

توضیحات

تیز کن فیسکارس مدل XSHARP کد 01
ابزارهای برند و تیز نقش بسیار زیادی را در زندگی مدرن امروزی ایفا می‌کنند. چاقو، تبر، تیغه و بسیاری دیگر از نمونه‌های موجود در اطرافتان قطعاً انجام بسیاری از کارها را برای شما نیز آسان کرده‌اند. اما هر محصول این چنینی پس از مدتی استفاده کند خواهد شد. در اینجاست که داشتن یک تبر و چاقو تیز کن کاربردی می‌تواند جیب شما را از خرید یک محصول جدید نجات دهد. در کنار تیزی سلامت یک ابزار مهم همچون چاقو یا تبر نیز اهمیت بسیار دارد. کار کردن با یک ابزار کند می‌تواند بسیار خطرآفرین باشد و امکان دارد در زمان به شما آسیب بزند.
درباره

یک ابزار کاربردی همچون تبر و چاقو تیز کن می‌تواند با کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان ابزار شما را همانند روز اولش تیز نماید. اما تمامی تبر تیز کن‌ها و چاقو تیز کن‌ها همانند یکدیگر نیستند و کیفیت پایین این ابزار می‌تواند به وسیله‌ای که قصد تیز کردن آن را دارید آسیب برساند. این در حالی است که به علت ساختار ساده و به طور کلی پنهان یک تبر و چاقو تیز کن نمی‌توان از روی ظاهر متوجه کیفیت آن شد. در اینجاست که برند تبدیل به یک فاکتور بسیار مهم در زمان خرید یک چاقو تیز کن می‌شود.

شرکت فیسکارس فنلاند یکی از نام‌های شناخته شده تولید کننده ابزارآلات در میان کاربران است. این شرکت به صورت تخصصی در زمینه تولید محصولاتی همچون تبر، چاقو، قیچی و دیگر ابزارآلات برشی فعالیت دارد. به همین منظور این شرکت در کنار ابزار خود تبر و چاقو تیز کن بسیار با کیفیت را نیز ارائه داده است. هرچند که تیز کن فیسکارس به طور مشخص برای استفاده بر روی محصولات خود این شرکت طراحی شده است؛ اما شما می‌توانید از آن برای تیز کردن ابزار دیگر برندها نیز استفاده نمایید.

به طور کلی تیز کن‌ها در دو مدل برقی و دستی به بازار عرضه می‌شوند. تیز کن فیسکارس مدل XSHARP از نمونه دستی بوده و برای تیزکردن ابزار خود به وسیله آن باید کمی از ماهیچه‌های خود استفاده نمایید. اما با توجه به قیمت بسیار رقابتی این محصول قطعاً صرفه اقتصادی بالاتری نسبت به مدل برقی برای کاربرانی که به دنبال استفاده از آن به صورت دائمی نیستند دارد.
مشخصات تبر و چاقو تیز کن

همان‌طور که اشاره کردیم تیز کن فیسکارس مدل XSHARP قابلیت استفاده به عنوان تبر و چاقو تیز کن را به صورت یک جا خواهد داشت. سنگ استفاده شده در این محصول از نوع سرامیکی بوده که دوام بسیار بالایی دارد. برای استفاده از این ابزار می‌توانید خود چاقو یا تبر یا خود تیز کن را با قرار دادن در بخش مخصوص تیز کن حرکت دهید. فیسکارس به طور مشخص اعلام کرده است که این محصول با در نظر داشتن تکنیک‌های طراحی خاص چاقو و تبرهای فیسکارس عرضه شده است.
به همین علت زاویه خاص سنگ سرامیکی آن نیز مشخصاً متناسب با محصولات خود فیسکارس می‌باشد. این ابزار با طول 165 میلیمتر و وزن 190 گرمی می‌تواند در هر زمان و مکانی همراه شما باشد. در صورت نیاز نیز می‌توانید این ابزار را کاملاً باز کرده و به انجام تمیزکاری آن بپردازید. برای حفظ امنیت خود بهتر است برای تیز کردن ابزار خود در ابتدا تیز کن را بر روی یک سطح صاف قرار داده تیغه چاقو یا تبر خود را بر روی سنگ سرامیکی آن بکشید.

سخن پایانی

ابزارآلات طلایی به نمایندگی فیسکارس مفتخر است این ابزار با کیفیت را با تضمین سلامت و اصالت در اختیار شما قرار داده است. به کمک این ابزار کاربردی دیگر نگرانی از بابت کند شدن تیغه چاقو یا تبر فیسکارس خود نخواهید داشت. برند فیسکارس و ابزار تولیدی آن یک انتخاب مطلوب برای کاربرانی است که به دنبال خرید یک ابزار با طول عمر و کیفیت بالا هستند.

FISKARS-فیسکارس
شرکت ابزار آلات طلایی وارد کننده ابزار آلات باغبانی ، دستی و برند فیسکارس

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تیز کن فیسکارس مدل XSHARP”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

تبر فیسکارس مدل A6

تبر فیسکارس مدل A6

تماس بگیرید !
تبر فیسکارس مدل N7

تبر فیسکارس مدل N7

تماس بگیرید !
تبر فیسکارس مدل N12

تبر فیسکارس مدل N12

۴,۰۰۰,۰۰۰تومان
تیز کن فیسکارس مدل XSHARP

تیز کن فیسکارس مدل XSHARP

۱,۹۵۰,۰۰۰تومان
ابزار چندکاره سفری فیسکارس مدل 1051232

ابزار چندکاره سفری فیسکارس مدل 1051232

۲,۷۰۰,۰۰۰تومان
تبر فیسکارس مدل X10

تبر فیسکارس مدل X10

۵,۰۰۰,۰۰۰تومان
blank