مجموعه 29 عددی بکس پروکسون مدل 23000

مجموعه 29 عددی بکس پروکسون مدل 23000

دارای سری بکس از سایز 8 تا 34
دارای رابط بکس
داریا آچار بکس و…

۸,۴۴۰,۰۰۰تومان

محصولات پیشنهادی

توضیحات

مجموعه 29 عددی بکس پروکسون مدل 23000
آچار بکس یکی از لوازم بسیار کاربردی جهت باز و بسته کردن انواع مهره است. آچار بکس معمولاً به صورت مجموعه ابزار به همراه سوکت‌های آن عرضه می‌شود، مجموعه 29 عددی بکس پروکسون مدل 23000 یکی از محصولات بسیار پر طرف‌دار و بسیار کاربردی است که می‌تواند انتخاب مطلوبی برای طیف وسیعی از کاربری‌های صنعتی و خانگی باشد. این مجموعه ابزار دستی به صورت یک مجموعه 29 عددی در اختیار شما قرار گرفته است.

درباره آچار بکس و جعبه بکس پروکسون

جعبه بکس به جعبه‌ای گفته می‌شود که درون آن تعدادی بکس و البته آچار بکس وجود دارد. البته به غیر از آچار بکس متعلقات دیگری نیز در این جعبه موجود می‌باشند. به علت استفاده گسترده از این ابزار تعمیرگاهی آچار بکس در انواع اندازه‌ها و تعداد قطعات تولید و به بازار عرضه می‌شود. از همین جهت با توجه به تعداد لوازم موجود در جعبه می‌توان این ابزار را در دسته بندی‌های ابزار خودرو و حتی ابزار خانگی قرار داد. همان‌طور که اشاره کردیم به طور معمول جعبه بکس‌ها را با تعداد قطعات موجود در آن و با واحد پارچه می‌شناسند. مجموعه 29 عددی بکس پروکسون مدل 23000 همان‌طور که از نامش پیداست یک مجموعه 29 عددی از آچار بکس و سری بکس و … می‌باشد.
داخل جعبه و در کنار آچار بکس، بکس‌های تکی وجود دارند که به آچار بکس متصل می‌شوند. به وسیله اتصال این دو قطعه شما یک آچار کاربردی جهت باز و بسته کردن انواع مهره در اختیار خواهید داشت. بکس‌ها به طور معمول دارای درایو با سایز ½ ، ¼ و ¾ اینچی بوده و در دو نمونه بلند و کوتاه در جعبه موجود هستند. همان‌طور که از نامشان پیداست از بکس‌های بلند جهت دسترسی بهتر به مهره‌های خاص خصوصاً در موتور خودرو استفاده می‌شود. همچنین بکس‌های به دو شکل 6 پر و 12 پر تولید و به بازار عرضه می‌شوند.

مشخصات آچار بکس پروکسون

آچار بکس موجود در مجموعه 29 عددی بکس پروکسون مدل 23000 کیفیت بسیار بالایی داشته و می‌تواند در هر شرایطی کارایی ایده‌آل را برای شما به ارمغان بیاورد. جعبه در بر گیرنده این ابزار کیفیت بسیار بالایی داشته و با توجه به جای‌گیری دقیق ادوات احتمال گم شدن یا آسیب دیدن آنها وجود نخواهد داشت.
با باز کردن جعبه می‌توانید آچار بکس را به همراه 19 سوکت یا همان سری بکس شماره 8 تا 34 را مشاهده نمایید. این سوکت‌ها مطابق با استاندارد جدید ISO طراحی و تولید شده‌اند. سوکت‌های بلند نیز از شما 13-17 و سوکت شمعی 16 و 21 نیز درون این جعبه قرار داده شده‌اند.
آچار بکس موجود در جعبه از متریال فولاد CrV و به صورت یک تکه ساخته شده است که این موضوع سبب بالا رفتن کیفیت کلی آن شده است. طراحی جدید 52 دندانه این آچار سبب Grip بهتر این آچار خواهد شد. مکانیزم Quick Release نیز باعث می‌شود تا بتوانید به راحتی فشردن یک دکمه سری را تعویض نمایید. این آچار دارای روکش نیکل می‌باشد که مقاومت آن را در برابر خورندگی موارد اسیدی و البته آسیب روغن بالا خواهد برد.
سیستم چرخش خاص این محصول باعث می‌شود در زمان چرخش آچار بکس فشار به صورت یکسان بر روی کل مهره ایجاد شود. این موضوع بر خلاف ایجاد فشار تنها در گوشه‌های پیچ باعث چرخش هرچه راحت‌تر و سریع‌تر خواهد شد. تمامی لوازم موجود در جعبه نیز همچون خود آچار از فولاد CrV تولید شده و دارای روکش نیکل می‌باشند.
سخن پایانی
همچون دیگر محصولات تولیدی برند پروکسون آلمان این مجموعه ابزار کاربردی نیز کیفیت بسیار بالا را در کنار قیمتی مطلوب برای شما به ارمغان آورده است. ابزار آلات طلایی مفتخر است به نمایندگی پروکسون تمامی محصولات این برند محبوب را با تضمین سلامت و اصالت در اختیار شما قرار داده است. شرکت پروکسون یکی از نام‌های شناخته شده بازار ابزار آلات است که نام آن را دو ویژگی همیشگی کیفیت بالا و قیمت مناسب همراهی می‌کنند

پروکسون - PROXXON
شرکت ابزار آلات طلایی وارد کننده برند پروکسون -دستگاه تراش- انواع فرز مینیاتوری – لوازم جانبی پروکسون

توضیحات تکمیلی

برند

تعداد

مجموعه 29 عددی

کاربری

خانگی- صنعتی – تعمیرگاهی

سایز

8-34 میلیمتر

اقلام

سری بکس سایز های 8 تا 34 میلیمتر
رابط بکس
آچار بکس

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه 29 عددی بکس پروکسون مدل 23000”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH32

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH32

۱,۲۷۶,۲۰۰تومان
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH30

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH30

۱,۲۲۵,۳۰۰تومان
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH27

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH27

۱,۱۷۴,۲۰۰تومان
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH24

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH24

۱,۱۳۰,۰۰۰تومان
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH23

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH23

تماس بگیرید !
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH22

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH22

۱,۰۸۹,۱۰۰تومان
blank