موتور برق پایونیر مدل Pi1000X

موتور برق پایونیر مدل Pi1000X

توان خروجی: 750 وات
ولتاژ خروجی: 220 ولت
نوع موتور: 2 زمانه – 49 سی سی
ظرفیت مخزن سوخت: 2.9 لیتر
ابعاد: 30 * 30 * 34 سانتی متر
وزن: 9.5 کیلوگرم
نوسان بسیار کم به دلیل تکنولوژی اینورتر
وزن سبک تر جهت راحتی در حمل
قابلیت تنظیم اتوماتیگ گاز موتور
مناسب سفر، کمپینگ و استفاده اضطراری
6ماه گارانتی ابزارآلات طلایی

۵,۹۰۰,۰۰۰تومان

محصولات پیشنهادی

توضیحات

موتور برق پایونیر مدل Pi1000X
تفاوتی ندارد که در چه زمان و چه مکانی قطعی برق اتفاق افتد. می‌توان گفت که زندگی امروزی ما به طور کامل به انرژی برق متکی است و نبود این انرژی می‌تواند مشکلات بسیاری را برای ما ایجاد نماید. از آنجایی که در کشور ما قطعی برق خصوصاً در فصل‌های گرم بسیار بالا می‌رود داشتن یک ژنراتور تبدیل به یک الزام شده است. حضور یک دستگاه تولیدکننده برق به عنوان پشتیبان قطعاً برای بسیاری از کسب و کارها خصوصاً کسب و کارهای آنلاین نیز اهمیت بسیار خواهد داشت. سؤال اینجاست که یک موتور برق مناسب چویژگی‌هایی را در خود جای داده است؟ تفاوت موتور برق خانگی با موتور برق کمپینگ چیست؟ برای یافتن پاسخ این سؤالات با ما همراه شوید.

درباره

برای پاسخ دادن به سؤالات بالا می‌بایست تعریف دقیقی از ژنراتور داشته باشیم. به زبان ساده موتور برق یا ژنراتور دستگاهی است که انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل خواهد کرد. تقریباً در تمامی موارد انرژی مکانیکی از منابع سوخت‌های فسیلی همچون بنزین یا گازوئیل یا گاز گرفته می‌شود. به همین علت یکی از دسته‌بندی‌های اصلی یک ژنراتور نوع سوخت آن است. در میان تمامی مدل‌های موجود در بازار ژنراتور بنزینی بیشترین سهم بازار را به خود اختصاص داده است. دلیل آن نیز واضح است، سوخت بنزین در دسترس بوده و آلودگی کمتری نسبت به سوخت‌های سنگین گازوئیلی ایجاد می‌کند.
هرچند که یک موتور برق بنزینی نیز با ایجاد آلودگی و خروجی دی‌اکسیدکربن مشخصاً می‌بایست در فضاهای باز مورد استفاده قرار گیرد. اگر سری به بازار بزنید متوجه خواهید شد که ژنراتور بنزینی توسط برندهای بسیار و در مدل‌هایی با مشخصات متفاوت عرضه می‌شود. شما با شناسایی نیاز خود می‌توانید انتخاب خود را محدود کرده تا خریدی آسان‌تر داشته باشید.
یک موتور برق دو زمانه می‌تواند با توجه به میزان قدرت خروجی و اندازه خود به دو دسته خانگی و نیمه صنعتی تبدیل شود. در دسته خانگی و کمپینگ اندازه موتورها دا حد ممکن کاهش داشته تا بتوانید در هر زمان و مکانی حتی در محیط‌های شهری از آن استفاده نمایید. بسیاری از کوهنوردان، تعمیرکاران و کارگاه‌هایی که احتیاج به استفاده از ابزاری همچون دریل دارند از جمله استفاده کنندگان ژنراتور هستند. موتور برق پایونیر مدل Pi1000X یک محصول بسیار با کیفیت از کمپانی پایونیر است که در ادامه به بررسی دقیق آن خواهیم پرداخت.

مشخصات موتور برق Pi1000X

ژنراتور پایونیر مدل Pi1000X یک موتور برق 2 زمانه 49 سی‌سی است که توانایی خروجی معادل 750 وات دارد. ولتاژ خروجی این ژنراتور 220 ولت است که آن را تبدیل به یک انتخاب مطلوب برای طیف وسیعی از کاربری‌های خانگی و نیمه صنعتی می‌کند. با توجه به اندازه 34x30x30 سانتی متری این ژنراتور توانایی ذخیره 2.9 لیتر سوخت بنزینی را دارد.
وزن این ژنراتور بدون سوخت 9.5 کیلوگرم می‌باشد، با توجه به وجود یک دسته مناسب در قسمت بالایی امکان حمل آسان این ژنراتور برای شما فراهم شده است. وجود اینورتر میزان نوسان این ابزار را کاهش داده و تنظیم اتوماتیک گاز باعث می‌شود تا خود موتور برق با توجه به نیاز سرعت چرخش موتور را افزایش دهد. مهم‌ترین ویژگی این ژنراتور گارانتی 6 ماهه آن است که توسط ابزارآلات طلایی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

سخن پایانی

به طور قطع موتور برق اینورتر پایونیر مدل Pi1000X یک محصول کاربردی و با کیفیت می‌باشد. ابزارآلات طلایی با ارائه این ژنراتور با گارانتی 6 ماهه کیفیت و سلامت آن را برای شما تضمین خواهد کرد. شما می‌توانید با ورود به برگه موتور برق دیگر مدل‌های موجود در وب‌سایت ابزارآلات طلایی را نیز مشاهده و خریداری نمایید. در صورت نیاز به مشاوره نیز میتوانید با شماره تماس های موجود در وبسایت با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

توضیحات تکمیلی

شدت جریان خروجی AC

۱۰ آمپر

ظرفیت مخزن سوخت

۲.۹ لیتر

قدرت خروجی

۷۵۰ وات

میزان صدای تولیدی

۹۶ دسی‌بل

وزن

۸.۵ کیلوگرم

ولتاژ خروجی AC

۲۲۰ ولت

ویژگی‌های موتور برق

استارت دستی

سایر توضیحات موتور

دارای موتور دوزمانه

تعداد خروجی

1

ابعاد

طول: ۳۲.۳، عرض: ۲۶.۸، ارتفاع: ۲۶.۸ سانتی‌متر

اقلام همراه

– پیچ گوشتی چهارسو – آچار مخصوص – دسته

سایر توضیحات

– سرعت موتور: ۵۲۰۰-۴۰۰۰ دور بر دقیقه – نسبت ترکیب بنزین به روغن: ۴۵:۱ – دارای پایه‌ای با قابلیت جذب لرزش – ابعاد بسته‌بندی: طول: ۳۴، عرض: ۲۹، ارتفاع: ۲۹.۵ ساتی‌متر – وزن بسته‌بندی: ۹.۵ کیلوگرم

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “موتور برق پایونیر مدل Pi1000X”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

بکس فشار قوی لیکوتا مدل A8075

بکس فشار قوی لیکوتا مدل A8075

۳,۸۱۸,۰۰۰تومان
آچار رینگی دم موشی لیکوتا مدل AWT-SBP22

آچار رینگی دم موشی لیکوتا مدل AWT-SBP22

۶۴۶,۰۰۰تومان
آچار یک سر تخت یک سر رینگی لیکوتا مدل ESF22 سایز 22 میلی متر

آچار یک سر تخت یک سر رینگی لیکوتا مدل ESF22 سایز 22 میلی متر

۵۵۱,۰۰۰تومان
شلنگ جمع کن روغن مک لوب مدل MECLUBE 074-4507-115

شلنگ جمع کن روغن مک لوب مدل MECLUBE 074-4507-115

تماس بگیرید !
گریس پمپ مک لوب مدل meclube 015-3102-000

گریس پمپ مک لوب مدل meclube 015-3102-000

تماس بگیرید !
نازل روغن مک لوب مدل MECLUBE-024-1233-C00

نازل روغن مک لوب مدل MECLUBE-024-1233-C00

تماس بگیرید !
blank