نشت گیر گاز کولر خودرو مستر کول مدل 53909

نشت گیر گاز کولر خودرو مستر کول مدل 53909

با این مواد می توان نشتیهای ریز داخل مدار گازکولر ( شامل اورینگها) را گرفت
توضیحات عملکرد
عملکرد مواد به این صورت است که با گاز کولر ترکیب شده و پس از کولرگرفتن از خودرو داخل سیستم به گردش در آمده و نشتیهای ریز را می گیرد.

۴,۱۰۰,۰۰۰تومان

محصولات پیشنهادی

توضیحات

نشت گیر گاز کولر خودرو مستر کول مدل 53909
رانندگی در شرایط مطلوب آب و هوایی و دمایی همواره اثر مستقیمی بر نحوه و کیفیت رانندگی فرد داشته است. در روزهای گرم تابستانی حتماً تجربه راندن یا نشستن در خودرو در دمای بالا را داشته‌اید. در این شرایط به راحتی می‌توان گفت که یکی از مهم‌ترین تجهیزات رفاهی موجود در خودرو کولر خودرو یا همان سیستم تهویه مطبوع آن است. اما این سیستم همچون هر سیستم دیگری در خودرو می‌تواند دچار مشکل شود. یکی از مواردی که به علت استفاده از اتصالات نامرغوب به وجود می‌آید ایجاد نشتی در سیستم گاز کولر است. با استفاده از نشت گیر کول خودرو مستر کول می‌توانید به راحتی این مشکل را برطرف نمایید.

درباره نشتگیر کولر خودرو مستر کول

سیستم تهویه مطبوع یا همان کولر خودرو در واقع یک سیستم بسته است که یک فرایند فیزیکی به صورت متناوب در آن جهت ایجاد باد سرد انجام می‌شود. این سیستم از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است که هر کدام وظیفه مشخصی را بر عهده دارند. کمپرسور اولین دستگاه در این سیستم است، این دستگاه وظیفه به حرکت درآوردن گاز مبرد را بر عهده دارد. کمپرسور گاز مبرد را از اواپراتور به داخل کندانسور هدایت و سپس به کپسول خشک کننده و مجدد به داخل اواپراتور به حرکت درمی‌آورد. کندانسور بخش دوم سیستم خنک کننده خودرو شماست که وظیفه تبادل حرارت با محیط را بر عهده دارد. این قطعه گرمای جذب شده توسط اپراتور از گاز خنک کننده را به محیط بیرون انتقال می‌دهد.
اما همان‌طور که اشاره کردیم این سیستم می‌تواند با مشکلات بسیاری مواجه شود که یکی از آنها ایجاد نشتی در خودرو است. با آغاز تابستان و پیش از شروع به استفاده از کولر خودرو می‌بایست از سالم بودن و کافی بودن فشار گاز موجود در آن مطمئن شوید. همان‌طور که اشاره کردیم سیستم تهویه مطبوع موجود در خودرو یک سیستم بسته است. اما در صورتی که پس از تست گاز خودرو متوجه کم شدن آن شدید قطعاً در قسمتی از این سیستم نشتی وجود دارد. به وسیله نشت گیر کولر خودرو می‌توانید به راحتی این نشتی را که معمولاً در قسمت اورینگ‌ها است برطرف نمایید.

مشخصات

نشت گیر گاز کولر خودرو مستر کول مدل 53909 دارای یک کوپلینگ به همراه خود است که این موضوع می‌توان نیاز شمارا به شلنگ رفع کند. این گاز نشتگیر پس از ورود به سیستم AC با گاز کولر واکنش نشان داده و با گردش در سیستم می‌تواند نشتی‌های ریز موجود در آن را برطرف نماید. این موضوع خصوصاً برای آب بندی کردن کولرهای تعمیر شده بسیار کاربردی است.
در صورتی که کولر خودرو شما دارای گاز است جهت استفاده می‌توانید کولر خودرو را روشن و بر روی آخرین درجه بگذارید. از طریق قسمت کم‌فشار شارژ گاز نشتگیر گاز کولر خودرو را وارد سیستم کنید. توجه داشته باشید که در صورت افزایش فشار موجود در سیستم امکان خاموش شدن کمپرسور وجود دارد. پس از تزریق کپسول کولر را خاموش نکرده و اجازه دهید حداقل سیستم AC 20 دقیقه روشن بماند. اما در صورتی که دیر متوجه نشتی گاز شده‌اید می‌بایست به وسیله وکیوم کردن از خروج اکسیژن و رطوبت از سیستم خودرو خود مطمئن شوید.
نشت گیر کولر خودرو می‌تواند یک محصول کاربردی جهت آب‌بندی و رفع نشتی سیستم تهویه مطبوع خودرو شما باشد. با توجه به وجود کوپلینگ مناسب این محصول در دسته ابزار خودرو، ابزار مکانیکی و البته ابزار تأسیسات قرار می‌گیرد. شرکت مستر کول امریکا یکی از تولیدکنندگان باتجربه و قدیمی محصولات مرتبط با تعمیر خودرو است که در میان کاربران ایرانی نیز به خوبی شناخته شده است.
سخن پایانی

ابزار آلات طلایی مفتخر است به نمایندگی مستر کول امریکا نشت گیر گاز کولر خودرو مستر کول مدل 53909 را با گارانتی اصالت و سلامت فیزیکیدر اختیار شما قرار داده است. این محصول کاربردی دارای ابعاد 27×5.7×11 سانتی متر بوده و وزنی معادل 300 گرم دارد.

MASTERCOOL-مستر کول
شرکت ابزار آلات طلایی واردکننده برند مسترکول آمریکا در ایران- محصولات اندازه گیری – رابط ها و……

توضیحات تکمیلی

برند

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی

کشور مبدا و سازنده

آمریکا

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نشت گیر گاز کولر خودرو مستر کول مدل 53909”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

قیچی هرس شارژی سوان سافت PRU-28

قیچی هرس شارژی سوان سافت PRU-28

۶,۷۰۰,۰۰۰تومان
نوار سنباده پروکسون مدل 28981 مجموعه 10عددی

نوار سنباده پروکسون مدل 28981 مجموعه 10عددی

۴۰۰,۰۰۰تومان
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH32

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH32

تماس بگیرید !
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH30

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH30

۱,۲۲۵,۳۰۰تومان
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH27

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH27

۱,۱۷۴,۲۰۰تومان
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH24

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH24

۱,۱۳۰,۰۰۰تومان
blank