پمپ وکیوم مستر کول

پمپ وکیوم مستر کول مدل 90066-2V

پمپ وکیوم مستر کول مدل 90066-2V
مشخصات فنی:
• تعداد مراحل: 2 مرحله ایی
جابجایی هوای آزاد: 6 CFM
• Ultimate Vacuum: 25 میکرون
• موتور پمپ: 1/2 اسب بخار
• سرعت پمپ: 1725 دور در دقیقه
• مشخصات الکتریکی: 110 V/60 هرتز
* لطفاً توجه داشته باشید: قرائت میکرون در تمام پمپ های خلاء نشان دهنده شرایط آزمایشگاهی بهینه است. شرایط میدان ممکن است با این قرائت ها متفاوت باشد

۲۵,۳۰۰,۰۰۰تومان

ناموجود

محصولات پیشنهادی

توضیحات

پمپ وکیوم مستر کول مدل 90066-2V
پمپ وکیوم وسیله‌ای بسیار کاربردی است که با تخلیه مولکول‌های هوا از یک محفظه موجب ایجاد خلا نسبی خواهد شد. پمپ خلا همانطور که از نامش پیداست انجام عملیات مکش را بر عهده دارد. با توجه به نیاز بازار سیلندر و الکتروموتور پمپ وکیوم با توجه به میزان وکیوم موردنیاز کاربر طراحی و به بازار عرضه می‌شوند. به همین علت پمپ وکیوم در انواع مدل و قدرت‌های مکش قابل انتخاب است. پمپ خلا مستر کول مدل 90066-2V یکی از محصولات بسیار کاربردی در صنایع برودتی و تعمیر و نگهداری کولر است. در ادامه به بررسی مشخصات آن خواهیم پرداخت.

درباره مستر کول مدل 90066

پمپ وکیوم مستر کول مدل 90066-2V یک پمپ وکیوم 2 مرحله‌ای روغنی است. پمپ‌های روغنی همانگونه که از نامشان پیداست توسط روغن و هوا خنک می‌شوند. این نوع پمپ‌ها به طور معمول دارای قدرت متوسط بوده و توانایی ایجاد مکش نسبتاً قدرتمندی را خواهند داشت. به طور کلی پمپ وکیوم روغنی که از دو قسمت کلی روتور و استاتور تشکیل شده‌اند.
نحوه عملکرد آن‌ها به این صورت است که روتور به واسطه کوپلینگ به الکتروموتور متصل شده و با حرکت الکتروموتور و روتور درون بخش استاتور عملیات مکش را انجام خواهد داد. پمپ خلا روغنی با توجه به حساسیت بالای کاری دارای سیستم فیلترینگ هوا است تا آلودگی وارد سیستم نشود. به همین دلیل بسیاری از این پمپ ‌ها دارای فیلتر قابل تعویض می‌باشند.
صنایع مواد غذایی، ضدعفونی، مواد شیمیایی، ابزار تأسیسات، تعویض روغن، جوش، ساخت بدنه لوازم خانگی، تولید قطعات کامپیوتری و بسیاری از صنایع دیگر به طور مستقیم به ایجاد وکیوم و استفاده از پمپ وکیوم وابسته هستند.

مشخصات

در متن قبل اشاره کردیم که پمپ وکیوم مستر کول مدل 90066-2V دستگاهی جهت ایجاد خلأ یا همان وکیوم در یک سیستم یا به طور ساده خارج کردن تمامی مولکول‌ های گاز به خارج از سیستم است. این پمپ وکیوم روغنی از نمونه 2 مرحله‌ای بوده و قابلیت جابه‌جایی هوای آزاد معادل 6 CFM را خواهد داشت. در حداکثر حالت قدرت مکش این پمپ به 25 میکرون خواهد رسید. البته توجه داشته باشید که این میزان مکش در شرایط ایدئال و آزمایشگاهی اندازه گیری شده است و با توجه به شرایط این مقدار می‌تواند متفاوت باشد. موتور استفاده شده در این موتور کیفیت بسیار بالایی داشته و قدرتی معادل ½ اسب بخار دارد. سرعت این پمپ 1725 دور در دقیقه می‌باشد.
طراحی جدید شیر گاز مانع از خروج بخارات روغن در زمان کار خواهد شد. با توجه به اهمیت کیفیت روغن استفاده شده در این موتور در دفترچه راهنما اطلاعات دقیقی از نوع روغن مورد استفاده در این پمپ درج شده است. شما می‌توانید با دسترسی راحت به دریچه تخلیه روغن نسبت به تعویض روغن اقدام نمایید. کارتریج‌ های موجود در این پمپ نیز کاملاً قابل تعویض بوده و فن‌های خنک کننده با کیفیت جهت محافظت از پمپ در زمان کارکرد طولانی و بالا رفتن دمای روغن ضامن سلامت دستگاه خواهند بود.

سخن پایانی

شما می‌توانید با توجه به نیاز خود دیگر مدل‌ های پمپ وکیوم را در فروشگاه ابزار آلات طلایی مشاهده نمایید. در صورتی که نمی‌دانید چه پمپ وکیوم را با توجه به نیاز خود انتخاب نمایید می‌توانید با استفاده از شماره تماس موجود در وب‌سایت با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. پمپ تخلیه گاز کولر مستر کول یکی از انتخاب ‌های بسیار مناسب در میان طیف وسیعی از پمپ‌های وکیوم است.
ابزارآلات طلایی مفتخر است به نمایندگی مستر کول امریکا این محصول بسیار کاربردی را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی در اختیار شما قرار داده است. شرکت مستر کول یکی از تولید کنندگان برتر انواع ابزار آلات صنعتی است که تمامی محصولات خود را در امریکا طراحی و تولید می ‌نماید.

MASTERCOOL-مستر کول
شرکت ابزار آلات طلایی واردکننده برند مسترکول آمریکا در ایران- محصولات اندازه گیری – رابط ها و……

توضیحات تکمیلی

برند

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پمپ وکیوم مستر کول مدل 90066-2V”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

بکس فشار قوی لیکوتا مدل A8075

بکس فشار قوی لیکوتا مدل A8075

۳,۸۱۸,۰۰۰تومان
آچار رینگی دم موشی لیکوتا مدل AWT-SBP22

آچار رینگی دم موشی لیکوتا مدل AWT-SBP22

۶۴۶,۰۰۰تومان
آچار یک سر تخت یک سر رینگی لیکوتا مدل ESF22 سایز 22 میلی متر

آچار یک سر تخت یک سر رینگی لیکوتا مدل ESF22 سایز 22 میلی متر

۵۵۱,۰۰۰تومان
شلنگ جمع کن روغن مک لوب مدل MECLUBE 074-4507-115

شلنگ جمع کن روغن مک لوب مدل MECLUBE 074-4507-115

تماس بگیرید !
گریس پمپ مک لوب مدل meclube 015-3102-000

گریس پمپ مک لوب مدل meclube 015-3102-000

تماس بگیرید !
نازل روغن مک لوب مدل MECLUBE-024-1233-C00

نازل روغن مک لوب مدل MECLUBE-024-1233-C00

تماس بگیرید !
blank