پیچگوشتی چکشی لیکوتا مدل ABD-73003

پیچگوشتی چکشی لیکوتا مدل ABD-73003

۱,۸۰۴,۰۰۰تومان

فقط 2 عدد در انبار موجود است

محصولات پیشنهادی

توضیحات

پیچگوشتی چکشی لیکوتا مدل ABD-73003

اگر اهل فن باشید قطعاً می‌دانید که یکی از مشکلات تعمیرات و تغییرات مواجه شدن با انواع پیچ‌های زنگ زده و یا هرز شده است. تفاوتی ندارد که چقدر فشار را بر روی پیچ‌گوشتی خود وارد کنید اگر نتوانید گریپ مناسبی را با پیچ پیدا کنید باز کردن یا بستن پیچ زنگ زده قطعاً کاری دشوار خواهد بود. در اینجاست که استفاده از ابزار دستی حرفه‌ای همچون پیچ گوشتی چکشی می‌تواند در زمانی کوتاه باز یا بسته کردن این پیچ ها را برای شما ساده کند.
درباره پیچ گوشتی چکشی

پیچ گوشتی چکشی، پیچ گوشتی تقه‌ای یا پیچ گوشتی ضربه‌ای هرسه نام شناخته شده این محصول هستند. نام انگلیسی این نوع پیچ گوشتی Impact Driver است و همان‌طور که از نامش پیداست سیستم مکانیزم کارکرد این پیچ گوشتی با ایجاد ضربه و چرخش به صورت هم‌زمان است. این موضوع باعث می‌شود تا بتوانید یک فشار زیاد را در کسری از ثانیه بر روی پیچ مورد نظر ایجاد نمایید. در بسیاری از مواقع انجام این حرکت می‌تواند حتی سخت‌ترین پیچ‌ها را نیز شل کند.
پیچ گوشتی چکشی در دو نمونه برقی و دستی قابل خریداری است. همان‌طور که اشاره کردیم پیچ‌گوشتی چکشی لیکوتا مدل ABD-73003 از نمونه دستی است. اما این محصول تنها برای باز کردن پیچ‌های زنگ زده استفاده نمی‌شود. بلکه در زمانی که پیچ مورد نظر شما نیز بیش از اندازه در جای خود محکم شده است نیز می‌توان از این پیچ گوشتی استفاده نمود.

مشخصات پیچ گوشتی چکشی لیکوتا

پیچ‌گوشتی چکشی لیکوتا مدل ABD-73003 در یک جعبه با کیفیت از جنس پلاستیک مقاوم قرار گرفته است. با باز کردن جعبه می‌توانید خود دسته پیچ گوشتی و شش عدد سری موجود در آن را مشاهده نمایید. همچون دیگر محصولات شرکت لیکوتا این پیچ گوشتی چکشی نیز کیفیت بسیار مناسبی دارد.
متریال استفاده شده در ساختار خود دسته پیچ گوشتی فولاد کروم وانادیوم است. این فلز مقاومت بسیار بالایی در برابر عوامل محیطی و البته ضربه دارد. اما وزن پایین آن باعث شده است تا هزینه تولید این محصول پایین رفته و قیمت این پیچ گوشتی چکشی در محدوده رقابتی قرار گیرد.
6 عدد سری فولادی موجود در جعبه نیز کیفیت بسیار مطلوبی داشته و از جنس فولاد ضد زنگ می‌باشند. دو عدد سری فیلیپس شماره 2 و 3 از نوع 36mml، دو سری شکاف‌دار 8 و 10 و دو عدد سری 80 mml شماره 2 و 3 در این جعبه قرار گرفته‌اند. با وجود این سری‌ها می‌توانید طیف وسیعی از پیچ‌ها را توسط این پیچ‌گوشتی چکشی باز نمایید. استفاده از فولاد ضد زنگ نیز باعث شده است تا نگرانی از بابت ایجاد مشکل بر روی سری‌ها نداشته باشید.
سخن پایانی

پیچ‌گوشتی چکشی لیکوتا مدل ABD 73003 یک محصول بسیار کاربردی از برند لیکوتا تایوان است که توسط ابزار آلات طلایی به نمایندگی لیکوتا با تضمین سلامت و اصالت در اختیار شما قرار گرفته است. بدیهی است که استفاده از یک ابزار دستی نیاز به تجربه و تخصص دارد. اگر به دنبال راحتی کار هستید می‌توانید از نمونه برقی این پیچ‌گوشتی استفاده نمایید. اما اگر قیمت محصول برای شما مهم است و نمی‌خواهید هزینه زیادی بابت خرید یک پیچ گوشتی چکشی بکنید پیچ‌گوشتی چکشی لیکوتا مدل ABD 73003 می‌تواند انتخاب بسیار مطلوبی برای شما باشد.
محصولات برند لیکوتا از جمله ابزارهای شناخته شده در میان کاربران ایرانی هستند. ابزار تولیدی این شرکت با قیمت رقابتی خود توانسته‌ اند بخش زیادی از بازار ابزار آلات دستی و برقی را در دست بگیرند. محصولات تولیدی این برند در میان کاربران ایرانی به طول عمر بالا و قیمتی رقابتی شناخته شده هستند. تمامی محصولات این برند در ابزارآلات طلایی با گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

لیکوتا -LICOTA
ابزار آلات طلایی واردکننده لیکوتا در ایران-ابزار آلات دستی- صنعتی- تعمیرگاهی با برند لیکوتا ساخت کشور تایوان

توضیحات تکمیلی

برند

کد کالا

ABD-73003

اقلام مجموعه

1 عدد دسته پیچ گوشتی بادوام
6 سری بیت با آلیاژ S2 و سایز:
2 عدد بیت 2 سو طول 36 میلی متر سایز 8 و 10
2 عدد بیت 4 سو طول 36 میلی متر سایز 2# و 3#
2 عدد بیت 4 سو طول 80 میلی متر سایز 2# و 3#

کاربری

خانگی – تعمیرگاهی

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی

کشور سازنده

تایوان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پیچگوشتی چکشی لیکوتا مدل ABD-73003”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH32

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH32

۱,۲۷۶,۲۰۰تومان
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH30

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH30

۱,۲۲۵,۳۰۰تومان
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH27

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH27

۱,۱۷۴,۲۰۰تومان
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH24

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH24

۱,۱۳۰,۰۰۰تومان
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH23

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH23

تماس بگیرید !
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH22

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH22

۱,۰۸۹,۱۰۰تومان
blank