پیچ گوشتی شارژی پروکسون مدل 22295

پیچ گوشتی شارژی پروکسون مدل 22295

درایو: 1/4 اینچ
سرعت گردش: 250 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور: 1.8 نیوتن متر
حداکثر گشتاور دستی: 5 نیوتن متر
ظرفیت باتری: 2 آمپر ساعت
جریان شارژ یو اس بی: 1.5 آمپر
وزن: 200 گرم
طول: 180 میلی متر
قابلیت چرخش ساعتگرد و پاد ساعتگرد
دسته با طراحی ارگونومیک و پوشش نرم جهت سهولت در کار
دارای نور راهنما جهت روشنایی در محل کار
همراه با 12 عدد بیت در سایز و سری مختلف و شامل پورت USB و شارژر
پروکسون آلمان

۳,۱۰۰,۰۰۰تومان

فقط 1 عدد در انبار موجود است

محصولات پیشنهادی

توضیحات

پیچ گوشتی شارژی پروکسون مدل 22295
قطعاً شما نیز در طول روز احتیاج به استفاده از انواع پیچ گوشتی را پیدا خواهید کرد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی ابزار دستی نیز دچار تغییر شده و نمونه جدیدی از آنها به وجود آمده‌اند. پیچ گوشتی شارژی یکی از ابزار بسیار کاربردی موجود در هر جعبه ابزاری است که می‌توانید به وسیله آن انواع پیچ را به راحتی فشردن یک دکمه باز و بسته نمایید. این ویژگی سبب می‌شود افرادی که دائماً با پیچ سروکار دارند فشار و خستگی کمتری را در طول روز داشته و البته سرعت عمل بالاتری را در زمان باز و بسته کردن پیچ داشته باشند. از این رو داشتن یک پیچ گوشتی شارژی چه به عنوان ابزار کارگاهی و چه به عنوان یک ابزار مینیاتوری خانگی می‌تواند انتخاب مناسبی برای طیف وسیعی از کاربران باشد.
درباره پیچ گوشتی شارژی برند پروکسون

همان‌طور که اشاره کردیم پیچ گوشتی شارژی نوعی از پیچ گوشتی است که دارای سری دقیقاً مشابه پیچ گوشتی معمولی است. البته در بسیاری از مدل‌ها این تفاوت وجود دارد که امکان تعویض سری آن با انواع مختلف پیچ‌گوشتی وجود خواهد داشت. پیچ گوشتی شارژی به طور معمول دارای یک موتور الکتریکی و گاها گیربکس دار می‌باشد که انرژی خود را از یک باتری تأمین می‌کند. با روی کار آمدن این پیچ‌گوشتی‌های شارژی باز و بسته کردن و البته سفت کردن پیچ‌ها آسان شده و بسیاری از کاربران در حال حاضر ترجیح می‌دهند تا در زمان کار حتماً از یک پیچ گوشتی شارژی استفاده نمایند.

لازم به ذکر است که این وسیله از نظر کارایی تفاوتی با پیچ گوشتی معمولی ندارد. اما یکی از مزیت‌های مهم آن صرفه جویی در وقت و البته راحت کردن کار باز و بسته کردن انواع پیچ است. قطعاً اگر در طول روز با ده‌ها و شاید صدها پیچ سروکار دارید خرید یک پیچ گوشتی شارژی می‌تواند انتخاب مطلوبی برای شما طلقی شود.
به‌طورکلی پیچ گوشتی شارژی قابلیت استفاده بسیار بیشتری نسبت به پیچ گوشتی معمولی دارد. این ابزار انجام کارها را نیز به نسبت پیچ گوشتی معمولی بسیار راحت‌تر کرده است. از این ابزار کاربردی می‌توان برای انجام کارهای حرفه‌ای مانند متخصصان کامپیوتر، مبلمان سازها و همین‌طور نجارها استفاده کرد.
پیچ‌گوشتی‌های شارژی نیز در بازار در انواع مدل‌ها و ظرفیت‌ها موجود هستند و این شما هستید که تصمیم خواهید گرفت که آیا یک ابزار ارزش خرید دارد یا خیر. قطعاً اگر سروکار چندانی با پیچ ندارید چند پیچ‌گوشتی ساده دستی نیز می‌توانند کار شما را راه بیندازند. اما اگر در صنایعی همچون نجاری، کامپیوتر، مبلمان سازی و … فعالیت دارید داشتن یک پیچ گوشتی شارژی می‌تواند انتخاب مطلوبی برای شما باشد.

مشخصات

پیچ گوشتی شارژی شرکت پروکسون مدل 22295 یکی از پیچ‌گوشتی‌های بسیار کاربردی و محبوب موجود در بازار است که قابلیت‌های مناسبی در مقابل قیمت رقابتی خود در اختیار شما خواهد گذاشت. این ابزار سایز ¼ اینچ بوده و طولی معادل 180 میلیمتر دارد. حداکثر سرعت چرخش آن 250 دور در دقیقه بوده و در این سرعت به حداکثر گشتاور 1.8 نیوتن متر خواهد رسید. البته شما می‌توانید با چرخش دستی به فشار 5 نیوتن متر در آن نیز دست یابید. ولتاژ باتری موجود در این ابزار 3.6 ولت بوده و باتری آن از نوع 2 آمپر ساعت لیتیوم یون می‌باشد.
برای شارژ این باتری احتیاج به یک شارژر USB با شدت جریان 1.5 آمپر خواهید داشت که این شارژ در بسته بندی آن موجود می‌باشد. این ابزار دارای نشانگر LED و دو زمانه است. طراحی ارگونومیک آن نیز باعث شده است همچون دیگر ابزار پروکسون شاهد افزایش عملکرد و کاهش خستگی دست در زمان استفاده طولانی از این ابزار در آن باشیم.

سخن پایانی

پیچ گوشتی 3.6 ولت یاد شده در فروشگاه ابزارآلات طلایی به نمایندگی پروکسون آلمان با تضمین سلامت فیزیکی و اصالت در اختیار شما قرار گرفته است. قطعاً می‌توان این ابزار را در دسته بهترین پیچ گوشتی شارژی موجود در بازار جای داد.

پروکسون - PROXXON
شرکت ابزار آلات طلایی وارد کننده برند پروکسون -دستگاه تراش- انواع فرز مینیاتوری – لوازم جانبی پروکسون

توضیحات تکمیلی

برند

کد کالا

22295

سایز

1/4 اینچ (6.3 میلی متر)

طول

180 میلی متر

حداکثر سرعت

250 دور در دقیقه

حداکثر گشتاور

1.8 نیوتن متر

حداکثر گشتاور دستی

5.0 نیوتن متر

ولتاژ باتری

3.6 ولت

ظرفیت باتری

2 آمپر ساعت

نوع باتری

لیتیوم – یون

شدت جریان شارژر USB

1.5 آمپر

وزن

200 گرم

ابعاد بسته بندی

4.8 * 16.6 * 29.4 سانتی متر

اقلام همراه

12 عدد بیت
شارژر USB

توضیحات بیشتر

دارای نشانگر LED
امکان تغییر جهت ساعتگرد و پاد ساعتگرد
دارای پورت USB
دسته با طراحی ارگونومیک

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پیچ گوشتی شارژی پروکسون مدل 22295”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH32

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH32

۱,۲۷۶,۲۰۰تومان
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH30

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH30

۱,۲۲۵,۳۰۰تومان
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH27

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH27

۱,۱۷۴,۲۰۰تومان
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH24

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH24

۱,۱۳۰,۰۰۰تومان
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH23

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH23

تماس بگیرید !
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH22

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH22

۱,۰۸۹,۱۰۰تومان
blank