چسب سیلیکونی شفاف گوریلا کد 8212302

چسب سیلیکونی شفاف گوریلا کد 8212302

ساخت امریکا
مناسب چوب – سرامیک- فلز – پلاستیک و….
مقدار : 266 میلی لیتر
نوع:سیلیکونی -شفاف –
ویژگی مقاوم در برابر اب

قیمت اصلی ۸۲۰,۰۰۰تومان بود.قیمت فعلی ۶۹۰,۰۰۰تومان است.

محصولات پیشنهادی

توضیحات

چسب سیلیکونی شفاف گوریلا کد 8212302
چسب یکی از ابزار بسیار کاربردی در صنایع مختلف است که بدون وجود آن عملاً امکان چسباندن قطعات بدون استفاده از میخ یا پیچ امکان‌پذیر نخواهد بود. روش‌های بسیاری برای اتصال دو یا چندتکه پلاستیکی یا حتی سرامیکی به یکدیگر وجود دارد، اما در میان تمامی آنها استفاده از یک چسب قوی سیلیکونی روشی راحت‌تر و البته به‌صرفه‌تر خواهد بود. چسب سیلیکون برند گوریلا یکی از شناخته شده‌ترین محصولات شرکت گوریلا امریکا است که توانایی بالایی در چسباندن انواع قطعات به یکدیگر خواهد داشت.
چسب با ایجاد پیوندی شیمیایی بین دو سطح مختلف و در مواردی با نفوذ به داخل متریال باعث چسبیدن یک یا چند قطعه به یکدیگر خواهد شد. بهترین سیلیکون می‌تواند به کمک این پیوند شیمیایی انواع مختلفی از متریال همچون چوب، سرامیک، فلز و پلاستیک را به یکدیگر پیوند بزند. از این چسب می‌توانید به‌عنوان ابزار آب‌بندی نیز استفاده نمایید. پر کردن ترک‌ها و شکستگی‌های کوچک لوازم یا حتی ساخت آکواریوم به وسیله این چسب سیلیکون قابل انجام هستند.
درباره چسب سیلیکون گوریلا

همان‌طور که به این موضوع اشاره کردیم، چسب سیلیکون به علت ساختار شفاف خود یکی از بهترین ابزارها جهت انجام تعمیرات و البته تغییرات در اشیا مختلف می‌باشد. چسب سیلیکونی شفاف گوریلا کد 8212302 در به کمک فرمول شیمیایی بسیار خاص خود توانایی ایجاد چسبندگی بسیار محکمی را در اختیار شما قرار خواهد داد. چسب سیلیکون شاید در نگاه اول یک ابزار ساختمانی به نظر نیاید، اما قدرت چسبندگی این چسب به‌قدری است که می‌توان از آن در کارهای ساختمانی نیز استفاده نمود.

به همین علت است که یکی از نکات بسیار مهم در زمان خرید یک چسب قدرت چسبندگی آن می‌باشد. تقریباً می‌توان گفت که کمپانی گوریلا یکی از بهترین تولید کنندگان چسب در جهان است. چسب‌های تولیدی این برند خوشنام قدرت خشک شوندگی بسیار بالایی دارند. اما در دست دیگر زمان خشک شدن آنها کمی بیشتر از یک چسب سیلیکونی معمول است. با توجه به قدرت چسبندگی بالا اما لازم است تا در زمان کار با این محصول دقت لازم را به جهت عدم تماس چسب به پوست و چشمان خود داشته باشید.

درباره برند گوریلا

برند چسب گوریلا فعالیت خود را در سال 2001 در اوهایو امریکا آغاز کرد. در همان ابتدا این شرکت توانست با توجه به نیاز بازار خط تولید چسب خود را راه‌اندازی و در مدت کوتاهی به فروش میلیونی دست یابد. فرمول خاص و محرمانه این برند باعث شده است تا محصولات آن در میان مشتریان به خوبی شناخته شوند. محصولات این برند در زمان خشک شدن قدرت بسیار بالای چسبندگی را خواهند داشت که به همین منظور بسیاری از افراد خرید این چسب را به دیگر نمونه‌های مشابه بازار ترجیح خواهند داد. برند گوریلا همچنان محصولات خود را در امریکا تولید و به بازار جهانی عرضه می‌نماید. ازاین‌رو محصولات تولیدی این برند کیفیت بسیار بالایی را در اختیار شما قرار خواهند داد.
سخن پایانی

چسب سیلیکونی شفاف گوریلا کد 8212302 در دسته ابزار خانگی تعمیراتی قرار خواهد گرفت. این چسب سیلیکونی کاملاً شفاف بوده و مقاومت بسیار مطلوبی در مقابل رطوبت و نفوذ آب خواهد داشت. از این رو می‌توانید از این ابزار به جهت اب بندی یا ساخت آکواریوم استفاده نمایید.
این چسب سیلیکون حدود 266 میلی لیتر مایع درون خود جای داده است. شما به وسیله این چسب می‌توانید انواع مختلف متریال همچون چوب، سرامیک، فلز و پلاستیک را به یک دیگر بچسبانید. ابزار آلات طلایی مفتخر است به نمایندگی گوریلا امریکا این چسب همه کاره را در اختیار شما قرار داده است. قبل از استفاده از این چسب حتما موارد امنیتی ذکر شده بر روی برچسب موجود روی محصول را مطالعه نمایید.

چسب گوریلا -GORILLA
ابزار آلات طلایی واردکننده برند گوریلا آمریکا – چسب های آمریکایی -چسب مایع-چسب نواری-چسب های متفاوت و با کیفیت بالا

توضیحات تکمیلی

برند

کاربری

خانیگ – تعمیراتی

نوع

سیلیکونی -شفاف –
مقاوم در برابر اب

مقدار

266 میلی لیتر

مناسب

چوب – سرامیک- فلز – پلاستیک و….

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی

کشور مبدا و سازنده

آمریکا

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چسب سیلیکونی شفاف گوریلا کد 8212302”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

نوار سنباده پروکسون مدل 28981 مجموعه 10عددی

نوار سنباده پروکسون مدل 28981 مجموعه 10عددی

۴۰۰,۰۰۰تومان
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH32

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH32

۱,۲۷۶,۲۰۰تومان
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH30

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH30

۱,۲۲۵,۳۰۰تومان
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH27

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH27

۱,۱۷۴,۲۰۰تومان
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH24

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH24

۱,۱۳۰,۰۰۰تومان
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH23

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH23

تماس بگیرید !
blank