چسب ضد آب گوریلا کد 101895

چسب ضد آب گوریلا کد 101895

ساخت آمریکا
چسب ضد آب
ایده آل برای تعمیر فوری نشتی های اضطراری.
پشت بام، ناودان ها، کاروان ها، باغ ها، پنجره ها، استخرهای پارویی و موارد دیگر
قابلیت استفاده و انجام تعمیرات حتی در زیر باران

۱,۲۸۰,۰۰۰تومان

محصولات پیشنهادی

توضیحات

چسب ضد آب گوریلا کد 101895
چسب ضد آب در مدل‌های مایع و نواری در بازار یافت می‌شوند. همان‌طور که از نام آنها پیداست قابلیت ضد آب بودن آنها ویژگی مهمی است که می‌تواند کاربرد آنها را به جهت تعمیر نسبت به مدل‌های معمول چسب افزایش دهد. چسب ضد آب گوریلا کد 101895 یک چسب مقاوم و بسیار کاربردی است که در مقابل نفوذ آب مقاومت بسیار بالایی از خود نشان داده و قدرت چسبندگی خود را حفظ می‌کند. با توجه به صنعتی بودن این چسب امکان استفاده از آن در تمامی محیط‌های گرم و سرد وجود خواهد داشت. شرکت گوریلا یکی از تولیدکنندگان برتر چسب نواری و مایع در دنیا است که محصولات آن به قدرت چسبندگی بالا مشهور هستند.

درباره چسب ضد آب گوریلا

همان‌طور که اشاره کردیم به وسیله این چسب می‌توانید به راحتی و بدون هیچ دردسری ابزار آلات و وسایل را درزگیری و آب بندی کنید. قدرت چسبندگی بالای این چسب ضد آب باعث می‌شود تا بتوانید تمامی متریال‌ها همچون چوب، پلاستیک، سنگ، سرامیک و … را به وسیله این چسب تعمیر نمایید. چسب نواری ضد آب گوریلا در دسته ابزار خانگی و ابزار تعمیرات قرار خواهد گرفت. این چسب به سرعت می‌تواند نشتی‌های اضطراری را برطرف کرده و حتی به‌عنوان راه‌حل نهایی مورد استفاده قرار گیرد.
با توجه به مقاومت بسیار بالای این چسب ضد آب می‌توانید از آن برای تعمیر پشت‌بام، ناودان، پنجره، استخر و … استفاده نمایید. کیفیت تولیدات شرکت گوریلا امریکا در میان کاربران به‌خوبی شناخته شده است. ازاین‌رو در زمان خرید نگرانی از بابت قدرت چسبندگی و خاصیت ضد آب بودن آن نداشته باشید.
شما می‌توانید از این چسب ضد آب برای رفع نشتی لوله‌های فلزی و پلاستیکی همچنین لوله‌های آب گرم و سرد نیز استفاده نمایید. زیرا شرکت گوریلا به‌صراحت اعلام کرده است که این چسب در برابر آب گرم و سرد مقاومت بسیار بالایی را دارا هستند.

مشخصات

چسب ضد آب گوریلا کد 101895 تمامی مراحل طراحی و تولید خود را در آمریکا می‌گذراند و این مورد نشان‌ دهنده کیفیت بسیار بالای تولیدات شرکت گوریلا است. این چسب از نوع 100 میلیمتری یا 10 سانتی نواری بوده و یک حلقه آن می‌تواند شمارا از هزینه تعمیرات ناشی از نشتی نجات دهد. این چسب حدود 3.04 متر نوار چسبی با کیفیت را در اختیار شما قرار خواهد گذاشت.
قدرت بسیار بالای چسبندگی و خاصیت ضد آب بودن این چسب امکان استفاده از آن را در سطوح مختلف و حتی زیر آب امکان‌پذیر می‌کند. شما صرفاً با چسباندن یک لایه از این چسب می‌توانید جلوی نشتی در سطوح مختلف را بگیرید. بسیاری از چسب‌های ضد آب بازار پس از گذشت چند هفته شروع به تغییر رنگ کرده و این موضوع می‌تواند چهره ابزار و مکان تعمیر را تغییر دهد.
اما شرکت گوریلا با استفاده از متریال با کیفیت توانسته است این مشکل را نیز کاملاً برطرف نماید. حتی اگر از این چسب در مکان‌هایی که در معرض تابش خورشید و تغییرات شدید دمایی هستند استفاده کنید تغییر رنگی در نوار مشاهده نخواهید کرد.

سخن پایانی

چسب ضد آب گوریلا مدل 101895 قدرت چسبندگی بسیار بالا را در کنار خاصیت ضد آب خیلی قوی در اختیار شما قرار خواهد داد. ابزارآلات طلایی مفتخر است به نمایندگی گوریلا آمریکا تمامی تولیدات این برند خوشنام را در اختیار شما قرار داده است.
تمامی محصولات موجود و محصولات گوریلا در فروشگاه ابزارآلات طلایی با تضمین سلامت و اصالت در اختیار شما قرار خواهند گرفت. با خرید ابزار آلات و لوازم مورد نیاز خود از فروشگاه ابزارآلات طلایی می‌توانید یک خرید بسیار آسان و لذت بخش را تجربه نمایید. گوریلا قطعاً بهترین برند چسب موجود در بازار است که خرید آن یک انتخاب مناسب برای طیف وسیعی از کاربران قلمداد خواهد شد.

چسب گوریلا -GORILLA
ابزار آلات طلایی واردکننده برند گوریلا آمریکا – چسب های آمریکایی -چسب مایع-چسب نواری-چسب های متفاوت و با کیفیت بالا

توضیحات تکمیلی

برند

کاربری

خانگی – کمپ – تعمیراتی

نوع

نواری – پهن – ضد آب

رنگ

سفید

مناسب

ایده آل برای تعمیر فوری نشتی های اضطراری.
پشت بام، ناودان ها، کاروان ها، باغ ها، پنجره ها، استخرهای پارویی و موارد دیگر!

سایز

پهنا 100 میلیمتر

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی

کشور مبدا و سازنده

آمریکا

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چسب ضد آب گوریلا کد 101895”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

نوار سنباده پروکسون مدل 28981 مجموعه 10عددی

نوار سنباده پروکسون مدل 28981 مجموعه 10عددی

۴۰۰,۰۰۰تومان
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH32

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH32

تماس بگیرید !
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH30

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH30

۱,۲۲۵,۳۰۰تومان
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH27

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH27

۱,۱۷۴,۲۰۰تومان
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH24

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH24

۱,۱۳۰,۰۰۰تومان
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH23

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH23

تماس بگیرید !
blank