چسب مایع شفاف گوریلا کد 4537502

چسب مایع شفاف گوریلا کد 4537502

ساخت امریکا
چسب مایع شفاف
مناسب چوب – پلاستیک – شیشه – سرامیک – سنگ
مقدار111 میلی لیتر

۴۶۰,۰۰۰تومان

محصولات پیشنهادی

توضیحات

چسب مایع شفاف گوریلا کد 4537502
چسب‌ها در مقایسه با سایر روش‌های اتصال مواد از قبیل دوخت، اتصال مکانیکی، حرارتی و … کاربردهای بسیار گسترده‌تری دارند و ازاین‌رو امکان استفاده از آنها برای مواد بیشتری امکان‌پذیر است. یک چسب با کیفیت تنش را به نحو مؤثری در تمام سطح اتصال توزیع می‌کند. ازاین‌رو بهترین چسب مایع موجود در بازار چسبی است که به راحتی پس از خشک شدن اتصال متناسبی با توجه به جنس ایجاد نماید.
چسب مایع شفاف یکی از چسب‌های بسیار کاربردی و البته محبوب بازار است که به قدرت چسبندگی بالا و البته غیر قابل تشخیص بودن شناخته می‌شود. ازاین‌رو استفاده از این چسب به جهت اتصال انواع شیشه، چوب، سنگ، فوم و حتی فلز بسیار مورد توجه است. چسب مایع گوریلا امریکا یکی از محصولات بسیار کاربردی شرکت گوریلا است. این چسب با قدرت چسبندگی بالای خود توانایی چسباندن انواع متریال را خواهد داشت.

درباره چسب مایع شفاف گوریلا

همان‌طور که به این موضوع اشاره کردیم، چسب مایع شفاف به علت ساختار کاملاً بی رنگ خود یکی از بهترین انتخاب‌ها به جهت انجام تعمیرات بر روی سطوح مختلف می‌باشد. چسب مایع شفاف گوریلا کد 4537502 به کمک فرمول شیمیایی بسیار خاص خود توانایی ایجاد چسبندگی بسیار بالایی را در اختیار شما قرار خواهد داد. کیفیت محصولات شرکت گوریلا به قدری است که می‌توان به راحتی از آنها در کارهای صنعتی نیز استفاده نمود.
با توجه به فرمول خاص این چسب برای استفاده از آن می‌بایست در مرحله اول سطح مورد نظر را به کمک اسپری آب کمی مرطوب نمایید. توجه نمایید که از خیس کردن سطح به‌طوری که قطره‌های آب نمایان شوند اجتناب نمایید. سپس یک لایه چسب را بر روی سطح مرطوب شده اعمال نمایید. می‌توانید از یک پارچه خشک برای پاک کردن قسمت‌های اضافی در زمان چسب کاری استفاده نمایید. پس از خشک شدن نیز می‌توان از سمباده یا کاتر به جهت حذف اضافات چسب اقدام نمایید. برای نتیجه هرچه بهتر، قطعه‌های مورد نظر را به مدت حداقل 2 ساعت بدون حرکت نگه دارید. برای رسیدن به حداکثر سختی این چسب نیاز به 24 ساعت زمان خواهد داشت. چسب یاد شده حاوی 110 میلی لیتر مایع چسب می‌باشد.

درباره برند گوریلا

برند چسب گوریلا فعالیت خود را در سال 2001 در اوهایو آمریکا آغاز کرد. این شرکت با تولید چسبی با کیفیت با قدرت چسبندگی بالا توانست طی مدت کوتاهی به فروش چند میلیونی دست پیدا کند. محصولات شرکت گوریلا یکی از شناخته شده‌ترین چسب‌های موجود در بازار هستند. محصولات این شرکت تمامی مراحل تولید خود را در کشور آمریکا می‌گذرانند. ازاین‌رو محصولات این شرکت همواره مطابق با جدیدترین قوانین زیست محیطی و کاری آمریکا هستند.

سخن پایانی

چسب مایع شفافی شفاف گوریلا کد 4537502 در دسته ابزار خانگی تعمیراتی قرار خواهد گرفت. این چسب در زمان سخت شدن کاملاً شفاف بوده و مقاومت بسیار مطلوبی در مقابل رطوبت و نفوذ آب خواهد داشت. از این رو می‌توانید از این چسب به عنوان ابزار آب بندی نیز استفاده نمایید. بر روی محصول نیز نحوه استفاده آن درج شده است که می‌بایست برای رسیدن به حداکثر قدرت چسبندگی به آن توجه نمایید.
این چسب مایع شفاف حدود 111 میلی لیتر مایع را درون خود جای داده است. شما به وسیله این چسب می‌توانید اتصال بسیار مقاومی را در انواع مختلف متریال همچون چوب، سرامیک، فلز و پلاستیک ایجاد نمایید. ابزار آلات طلایی مفتخر است به نمایندگی گوریلا امریکا این چسب همه کاره را در اختیار شما قرار داده است. قبل از استفاده از این چسب حتماً موارد امنیتی ذکر شده بر روی برچسب موجود روی محصول را مطالعه نمایید. با دنبال کردن روش چسباندن دو قسمت به یکدیگر میتوانید انتظار یک اتصال بسیار قوی و طولانی را از این چسب با کیفیت داشته باشید.

چسب گوریلا -GORILLA
ابزار آلات طلایی واردکننده برند گوریلا آمریکا – چسب های آمریکایی -چسب مایع-چسب نواری-چسب های متفاوت و با کیفیت بالا

توضیحات تکمیلی

برند

کاربری

خانگی – تعمیراتی – صنعتی

نوع

مایع – شفاف

مقدار

111 میلی لیتر

مناسب

برای چوب – سنگ – سرامیک – شیشه – پلاستیک و….

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی

کشور مبدا و سازنده

آمریکا

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چسب مایع شفاف گوریلا کد 4537502”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

نوار سنباده پروکسون مدل 28981 مجموعه 10عددی

نوار سنباده پروکسون مدل 28981 مجموعه 10عددی

۴۰۰,۰۰۰تومان
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH32

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH32

تماس بگیرید !
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH30

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH30

۱,۲۲۵,۳۰۰تومان
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH27

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH27

۱,۱۷۴,۲۰۰تومان
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH24

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH24

۱,۱۳۰,۰۰۰تومان
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH23

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH23

تماس بگیرید !
blank