گیج فشار گاز مستر کول مدل 33636-MR

گیج فشار گاز مستر کول مدل 33636-MR

مناسب برای: R134a, R22, R12, R404A
کلاس گیج: 1.6
سایز گیج: 63 میلی متر
او رینگ دوبل جهت به حداقل رساندن نشتی
همراه با 3 عدد شلنگ استاندارد 90 سانت
ساخت آمریکا

۴,۹۰۰,۰۰۰تومان

محصولات پیشنهادی

توضیحات

گیج فشار گاز مستر کول مدل 33636-MR
گیج شارژ گاز کولر یا (درجه گاز ) یک وسیله اندازه‌گیری بسیار کاربردی جهت اندازه گیری فشار داخلی یا خلأ در یک لوله یا سیستم می‌باشد. با توجه به کاربرد بسیار گسترده این ابزار صنعتی، این ابزار تأسیسات با سنسور، اندازه، مدل‌های متفاوتی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. گیج شارژ گاز کولر به طور معمول برای تنظیم و متعادل سازی گازها در کولر به کار می‌رود. کارکرد صحیح این سیستم بر پایه کیفیت گیج استفاده شده رابطه مستقیم خواهد داشت.

درباره گیج شارژ گاز کولر

همان‌طور که می‌دانید سیستم‌های سرمایشی در زمان نصب اولیه درون کندانسور قرار خواهند گرفت. پس از اتمام عملیات نصب و وکیوم کردن تمام سیستم آن و البته مطمئن شدن از تخلیه کامل رطوبت موجود در دستگاه می‌توان به راحتی دستگاه را مورد استفاده قرار داد. اما طیف وسیعی از این سیستم‌های سرمایشی و دستگاه‌ها پس از مدتی با وجود فرار بودن گازهای موجود در آن نیازمند سرویس دوباره و پر کردن گاز هستند. در اینجاست که استفاده از گیج شارژ گاز کولر امکان خالی کردن و پر کردن دوباره گاز در سیستم را برای کاربر امکان‌پذیر خواهد کرد.
گیج فشار گاز مستر کول مدل 33636-MR مجهز به فشار نمای بالا (زیاد) و فشار نمای مرکب یا همان فشار کم می‌باشد. در این ابزار دو شیر فلکه دستی برای فشار بالا و پایین و سه عدد شیلنگ فشار قوی سطح 5 مهره‌ای 1/4 اینچ SAE قرار گرفته است. در این ابزار شیر فلکه، شیلنگ و فشار نما در سمت چپ قرار گرفته و به آبی رنگ هستند.
این بخش جهت مشخص کردن فشار ضعیف یا ( مرکب) کاربرد داشته و به بخش کم فشار متصل خواهد شد. این فشار نما توانایی نمایش فشار تا 250 psi را داراست. در دست دیگر تمامی ادوات به رنگ قرمز هستند و این به معنای استفاده از آن برای مشخص کردن بخش پر فشار است. این بخش جهت استفاده در زمان‌هایی که نیاز به فشار بالاتر از 250psi است قرار گرفته است.

مشخصات گیج شارژ گاز کولر

گیج شارژ گاز کولر یا همان ( منیفولد سرویس)، یکی از ابزارهای بسیار ضروری و کاربردی در زمان تعمیر و سرویس انواع کولر گازی می‌باشد. این ابزار کاربردی در بازار در مدل‌های مختلف عقربه‌ای و دیجیتالی یافت می‌شود. گیج شارژ گاز کولر مستر کول از دو گیج مدرج و شیر فلکه و سه شیلنگ متصل به اتصالات لاله‌ای ۴/۱ اینچی SAE استفاده می‌کند. این گیج دو قلو دارای شیلنگ‌هایی بسیار با کیفیت و با توان تحمل فشار سطح 5 می‌باشد. از این گیج می‌توان جهت آب‌بندی کردن از واشرهای لاستیکی نیز استفاده کرد.
برند مسترکول یکی از تولید کنندگان برتر اتصال و گیج شارژ گاز کولر است که محصولات خود را در آمریکا طراحی و تولید می‌کند. گیج فشار گاز مستر کول مدل 33636-MR همچون دیگر محصولات تولیدی این برند با آخرین تکنولوژی و بهترین آلیاژ و متریال‌های موجود در بازار تولید شده است. این برند این اطمینان را به شما داده است که نه تنها این گیج بلکه تمامی محصولات تولیدی این برند تا سال‌های طولانی بدون هیچ مشکلی به انجام وظیفه خود خواهند پرداخت.
سیستم دریچه پیستونی شناور تولیدی این کارخانه فرسایش بسیار کمتری در مقایسه با نمونه چرخشی معمول بازار خواهد داشت. این ویژگی باعث افزایش طول عمر و کم شدن احتمال خرابی پیستون‌های موجود در این گیج خواهد شد. با وجود ویژگی O-ring نیز این گیج آب بندی بسیار بهتری در مقایسه با دیگر نمونه‌های مشابه بازار داشته و احتمال وجود نشتی در آن بسیار کاهش خواهد یافت.
سخن پایانی

ابزارآلات طلایی مفتخر است که به نمایندگی مستر کول امریکا محصولات تولیدی این برند خوشنام را در اختیار شما قرار داده است. تمامی تولیدات شرکت مستر کول همچون دیگر محصولات موجود در فروشگاه، با تضمین سلامت و اصالت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

MASTERCOOL-مستر کول
شرکت ابزار آلات طلایی واردکننده برند مسترکول آمریکا در ایران- محصولات اندازه گیری – رابط ها و……

توضیحات تکمیلی

برند

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گیج فشار گاز مستر کول مدل 33636-MR”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

چاقو سفری فیسکارس مدل 1023620

چاقو سفری فیسکارس مدل 1023620

تماس بگیرید !
کیت حذف کننده هسته شیر مسترکول مدل90376

کیت حذف کننده هسته شیر مسترکول مدل90376

تماس بگیرید !
شیر استاندارد مسترکول مدل 91490

شیر استاندارد مسترکول مدل 91490

تماس بگیرید !
ترازو شارژی مسترکول مدل 98210A

ترازو شارژی مسترکول مدل 98210A

تماس بگیرید !
آچار یک سر تخت یک سر رینگی لیکوتا مدل ARW-11M06 سایز 6 میلی متر

آچار یک سر تخت یک سر رینگی لیکوتا مدل ARW-11M06 سایز 6 میلی متر

۴۶۶,۰۰۰تومان
پمپ شستشو کلکتور مک لوب مدل MECLUBE 055-1560-000

پمپ شستشو کلکتور مک لوب مدل MECLUBE 055-1560-000

تماس بگیرید !
blank