قیچی شاخه زن فیسکارس 112290 (L74)

قیچی شاخه زن فیسکارس 112290 (L74)

نوع دسته فیبر کربن
نوع تیغه CrMoV
وزن 550 گرم
ساخت فنلاند

۳,۸۰۰,۰۰۰تومان

محصولات پیشنهادی

توضیحات

قیچی شاخه زن فیسکارس 112290 L74

یک باغ زیبا احتیاج به مراقبت دائمی دارد. اما به جهت کار در باغ احتیاج به ابزارآلات مناسب آن نیز خواهید داشت. بخشی از مراقبت از باغ مربوط به درختان و سلامت آنها است و در بسیاری از مواقع ممکن است مجبور شوید درختچه‌ها را کوتاه یا همان هرس نمایید. برای انجام این کار در بسیاری از اوقات احتیاجی به ابزار مخصوص نخواهید داشت. زیرا انجام هرس معمولاً در شاخه‌های پایینی درختان انجام می‌شود و انجام این کار به‌وسیله یک قیچی شاخه زن معمولی نیز امکان‌پذیر است. اما زمانی که شاخه مورد نظر دور از دسترس شما باشد یا قطر آن به‌اندازه‌ای باشد که نتوانید با یک قیچی شاخه زن معمولی آن را برش دهید. در این مواقع داشتن محصولی همچون قیچی شاخه زن فیسکارس 112290 (L74) می‌تواند بسیار کارآمد واقع شود.
همان‌طور که می‌دانید هرس یک کار ضروری در باغ است که گیاهان را سالم و البته مرتب نگه می‌دارد. این موضوع اما تنها شامل درختان نمی‌شود. هرس باغ شامل از بین بردن گل‌های کهنه تا بریدن شاخه‌های ریز، بیمار یا مرده تمامی بوته‌ها و درختان می‌شود. هرس کردن همچنین تولید جوانه‌ها را برای تولید گل و میوه تشویق می‌کند. به همین دلیل داشتن یک ابزار باغبانی همچون قیچی باغبانی می‌تواند بسیار کاربردی واقع شود.
درباره قیچی باغبانی فیسکارس

قیچی شاخه زن ابزاری بسیار کاربردی برای بریدن شاخه‌هایی است که معمولاً برای یک قیچی دستی معمولی باغبانی زیادی رشد کرده‌اند. قیچی‌های شاخه زن حرفه‌ای در انواع اندازه‌ها و دسته‌ها تولید می‌شوند و شما می‌توانید با توجه به نیاز خود نسبت به خرید آنها اقدام نمایید. البته انتخاب یک محصول کاربردی همچون قیچی شاخه زن فیسکارس 112290 (L74) می‌تواند نیاز طیف بسیاری از کاربران را پوشش دهد.
البته قیچی‌های موجود در بازار نیز دارای محدودیت هستند به طور مثال قیچی یاد شده تولیدی شرکت فیسکارس توانایی برش شاخه تا 40 میلیمتر را امکان‌پذیر می‌کند. اما برای برش شاخه‌هایی بیش از این اندازه معمولاً احتیاج به اره خواهید داشت. اره باغبانی فیسکارس 123840 یک محصول بسیار عالی برای برش انواع شاخه است که می‌توانید از آن نیز در کنار این قیچی شاخه زن استفاده نمایید.

مشخصات

قیچی شاخه زن فیسکارس 112290 (L74) یکی از تولیدات بسیار محبوب شرکت فیسکارس است که می‌توان به راحتی آن را بهترین قیچی باغبانی موجود در بازار دانست. همان‌طور که اشاره کردیم دهانه این قیچی توانایی باز شدن 39.5 میلیمتری را خواهد داشت. این میزان به قدری است که بتوانید از آن برای درخت چند ساله خود نیز استفاده نمایید.
طول دسته 545 میلیمتری این دسته نیز باعث شده است تا دسترسی به شاخه‌های بلند موجود در درختان نیز امکان‌پذیر شود. وزن این قیچی 608 گرم بوده و این موضوع امکان استفاده از آن به مدت طولانی را نیز امکان‌پذیر خواهد کرد. وزن پایین این قیچی در کنار طول بلند آن به لطف استفاده از فایبرگلاس و پلیمرهای تقویت شده است که مقاومت بالا را در کنار وزن پایین برای این ابزار باغبانی به ارمغان آورده‌اند. تیغه‌های موجود در این قیچی شاخه زن با یک‌لایه پلی تترافلوئورواتیلن پوشانده شده‌اند. این ماده باعث میشود تا در زمان برش نیاز به فشار کمتری برای عملکرد مناسب این ابزار داشته باشید.
سخن پایانی

ابزارآلات طلایی مفتخر است به نمایندگی فیسکارس فنلاند این قیچی شاخه زن و دیگر ابزارآلات تولیدی این برند خوشنام را در اختیار شما قرار داده است. ابزارآلات تولیدی برند فیسکارس دارای قیمت رقابتی در کنار کیفیت بسیار بالا هستند که آنها را تبدیل به یک انتخاب مطلوب برای طیف وسیعی از کاربران کرده است.
تمامی محصولات تولیدی فیسکارس در فروشگاه ابزارآلات طلایی با گارانتی و تضمین سلامت فیزیکی و اصالت در اختیار شما قرار گرفته‌اند. شما میتوانید به لطف این ضمانت نامه تجربه‌ای از یک خرید لذت بخش را در فروشگاه ما داشته باشید. قیچی شاخه زن فیسکارس 112290 (L74) یک انتخاب مطلوب برای کاربرانی است که به دنبال خرید یک قیچی باغبانی با کیفیت با قدرت برش بالا هستند.

FISKARS-فیسکارس
شرکت ابزار آلات طلایی وارد کننده ابزار آلات باغبانی ، دستی و برند فیسکارس

توضیحات تکمیلی

برند

ظرفیت برش

3.8 سانتی متر

طول

54.5 سانتی متر

وزن

550 گرم

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیچی شاخه زن فیسکارس 112290 (L74)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

قیچی فیسکارس مدل PX921

قیچی فیسکارس مدل PX921

تماس بگیرید !
تبر فیسکارس مدل A6

تبر فیسکارس مدل A6

تماس بگیرید !
بیل فیسکارس مدل 132500

بیل فیسکارس مدل 132500

تماس بگیرید !
اره تاشو باغبانی فیسکارس مدل SW75

اره تاشو باغبانی فیسکارس مدل SW75

تماس بگیرید !
اره دستی فیسکارس مدل SW72

اره دستی فیسکارس مدل SW72

تماس بگیرید !
اره فیسکارس مدل sw37

اره فیسکارس مدل sw37

تماس بگیرید !
blank