متر 5 متری لیکوتا مدل AMT-25019YA

متر 5 متری لیکوتا مدل AMT-25019YA

۴۷۶,۰۰۰تومان

ناموجود

محصولات پیشنهادی

توضیحات

متر 5 متری لیکوتا مدل AMT-25019YA
همان‌طور که می‌دانید مترها مهم‌ترین ابزار اندازه‌گیری در صنایع مختلفی هستند. اهمیت وجود متر فلزی به‌طوری است که انجام بسیاری از کارها بدون استفاده از آن و اندازه‌گیری دقیق وجود نخواهد داشت. در صنایعی همچون نجاری، آهنگری، ساختمان‌سازی و … این ابزار اندازه‌گیری به‌وفور مورد استفاده قرار می‌گیرد. به همین دلیل نیز انتخاب یک متر فلزی کاربردی و با کیفیت اهمیت بسیاری در نتیجه نهایی کار شما خواهد داشت. متر فلزی یکی از پرکاربردترین و البته عمومی‌ترین نوع متر می‌باشد.
این مترها با شکل‌های متفاوت و البته اندازه‌های متفاوت در اختیار شما قرار گرفته‌اند اما وظیفه تمامی آنها یکسان است. به وسیله این ابزار دستی می‌توانید ابعاد دقیق هر آنچه را که نیاز دارید به دست آورید. متر 5 متری لیکوتا مدل AMT-25019YA یک ابزار خانگی بسیار با کیفیت است که در ابزارآلات طلایی در اختیار شما قرار گرفته است.

مشخصات متر فلزی برند لیکوتا تایوان

در زمان خرید متر فلزی اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که می‌بایست به آن توجه نمایید طول متر است. در بازار شما می‌توانید انواع متر از 3 تا 10 متر و حتی بیشتر را در موارد خاص بیابید. اما قطعاً بسیاری از کاربران نیازی به استفاده از یک متر با اندازه بیش از 5 متر را نخواهند داشت. بنابراین نسبت به حداکثر سایزهایی که نیاز به اندازه‌گیری آن دارید طول متر مورد نظرتان را انتخاب کنید. به طور مثال اگر به دنبال خرید یک ابزار ساختمانی هستید قطعاً استفاده از یک متر 7 تا 10 متر می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.
در مرحله بعد می‌بایست نگاهی به ضخامت تیغه و عرض آن داشته باشید. تیغه‌های ضخیم‌تر مقاومت بیشتری در برابر عوامل محیطی داشته و به طور کلی دارای طول عمر بالاتری هستند. اگر سر و کارتان هر روز با متر و اندازه‌گیری است بهتر است به دنبال خرید یک متر با کیفیت همچون متر 5 متری لیکوتا مدل AMT-25019YA باشید. در بازار شما می‌توانید تیغه‌های 16 تا 32 میلیمتر را مشاهده نمایید.
ترمز یا همان قفل نیز یکی دیگر از اجزای بسیار کاربردی متر است که می‌توانید به وسیله آن در زمان اندازه‌گیری متر خود را ثابت نگه دارید. شاید این مکانیزم به نظر ساده به نظر آید، اما در صورتی که با یک متر با ترمز یا قفل خراب کار کرده باشید می‌دانید که وجود آن چقدر می‌تواند سرعت کار را بالا ببرد.
همچون دیگر محصولات شرکت لیکوتا تایوان متر فلزی یاد شده نیز کیفیت بسیار بالایی از نظر ساختار دارد. با توجه به ساختار با کیفیت می‌توانید از این متر در محیط‌های خانگی و صنعتی استفاده نمایید. این متر فلزی دارای سری آهنربایی یا همان مگنت دار است که می‌توانید به وسیله آن یک سر متر را به فلز متصل کرده و عملیات اندازه‌گیری را انجام دهید. این متر با شکل قلاب مانند سری خود امکان گیر دادن آن به لبه‌های کار را برای شما مهیا خواهد کرد. سیست قفل این متر از نوع ABS و به صورت خود کار می‌باشد.
عرض متر 5 متری لیکوتا مدل AMT-25019YA 19 میلیمتر بوده و طول آن نیز همان‌طور که از نام محصول پیداست 5 متر است. وزن این کالا 270 گرم بوده و شما می‌توانید به راحتی آن را در زمان کار و در محیط‌های صنعتی به همراه داشته باشید.

سخن پایانی

متر فلزی یکی از ابزار بسیار کاربردی است که به علت استفاده زیاد کیفیت ساختار آن اهمیت بالایی خواهد داشت. ابزارآلات طلایی مفتخر است که این متر اتوماتیک را با گارانتی ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی در اختیار شما قرار داده است. ابزارآلات طلایی به نمایندگی لیکوتا تایوان تمامی ابزارآلات تولیدی این برند خوشنام را برای خرید در فروشگاه خود قرار داده است. شما با خرید محصولات لیکوتا می‌توانید تا سال‌های طولانی از آنها استفاده نمایید.

لیکوتا -LICOTA
ابزار آلات طلایی وارد کننده لیکوتا در ایران-ابزار آلات دستی- صنعتی- تعمیرگاهی با برند لیکوتا ساخت کشور تایوان

توضیحات تکمیلی

برند

کاربری

خانگی- صنعتی

طول

5 متر

عرض نوار

19 میلیمتر

درجه بندی

سانتی متر، اینچ

وزن

270 گرم

ویژگی

مگنت دار-دارای قلاب-دارای قفل ABS و خودکار

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی

کشور سازنده

تایوان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “متر 5 متری لیکوتا مدل AMT-25019YA”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

ترکمتر لیکوتا مدل AQL-N8980

ترکمتر لیکوتا مدل AQL-N8980

۳۵,۷۳۶,۰۰۰تومان
آچار ترکمتر ساعتی جتکو 1 اینچ 2800 نیوتن مدل D5-2000F

آچار ترکمتر ساعتی جتکو 1 اینچ 2800 نیوتن مدل D5-2000F

۱۳۵,۴۰۰,۰۰۰تومان
آچار ترکمتر عقربه ای جتکو درایو 1 اینچ 1400 نیوتن مدل D4-1000F

آچار ترکمتر عقربه ای جتکو درایو 1 اینچ 1400 نیوتن مدل D4-1000F

۱۰۸,۹۰۰,۰۰۰تومان
ترکمتر پروکسون مدل 23353 درایو 1/2 اینچ

ترکمتر پروکسون مدل 23353 درایو 1/2 اینچ

۸,۵۸۰,۰۰۰تومان
سری ترکمتر تخت لیکوتا مدل AQC-D091218

سری ترکمتر تخت لیکوتا مدل AQC-D091218

۶۱۳,۰۰۰تومان
سری ترکمتر تخت لیکوتا مدل AQC-D091218

سری ترکمتر تخت لیکوتا مدل AQC-D091218

۶۱۳,۰۰۰تومان
blank