blank

منگنه کوب لیکوتا مدل ANG-0005

منگنه کوب چهار حالته لیکوتا
سوزن منگنه نوع مربع: ۴ – ۱۴ میلی متر
سوزن منگنه نوع گرد: ۱۲ – ۱۴ میلی متر
سوزن منگنه نوع پین: ۱۲ – ۱۴ میلی متر
سوزن منگنه نوع ناخن: ۸ – ۱۴ میلی متر
وزن: 920 گرم
ساخت تایوان

۱,۷۴۲,۰۰۰تومان

محصولات پیشنهادی

توضیحات

منگنه کوب لیکوتا مدل ANG-0005
منگنه یکی از ابزارآلات بسیار کاربردی است که استفاده‌های گوناگونی در صنایع مختلف دارد. با شنیدن نام این ابزار قطعاً به یاد دستگاه منگنه کنار میزهای اداری خواهید افتاد. این در حالی است که دستگاه‌های منگنه کوب در مقایسه با نمونه‌های اداری استفاده‌های بسیار گسترده‌تری دارند. این ابزار با توان بالای خود می‌تواند سطوح مختلفی همچون سطوح چوبی، فلزی و… را به وسیله منگنه به یکدیگر متصل نماید. اگر سری به بازار ابزارآلات بزنید قطعاً متوجه حضور نمونه‌های بسیار زیادی از این ابزار خواهید شد. منگنه کوب دستی، بادی و برقی از جمله دسته بندی‌های محبوب این ابزار هستند.
اما به طور قطع نمونه دستی منگنه کوب یکی از پرطرف‌دارترین نمونه‌های موجود در بازار است. منگنه کوب شرکت لیکوتا مدل ANG-0005 را به طور قطع می‌توان در دسته بهترین منگنه کوب‌های موجود در بازار قرار داد. این منگنه کوب دستی 4 حالته می‌تواند یک انتخاب مطلوب برای طیف وسیعی از کاربران باشد.

درباره منگنه کوب لیکوتا

دستگاه منگنه کوب یا همان منگنه زن یکی از ابزارهای بسیار پر کاربرد خصوصاً در صنایع مرتبط با چوب همچون نجاری می‌باشد. این ابزار زمانی که می‌خواهیم دو سطح با درجه سختی نسبتاً بالا را منگنه کنیم به کار خواهد آمد. در بسیاری از موارد دستگاه‌های منگنه معمولی پاسخگوی نیازهای کارگاهی نیستند و از این رو انتخاب یک ابزار با کیفیت همچون منگنه کوب لیکوتا می‌تواند اهمیت بسیاری داشته باشد. همان‌طور که اشاره کردیم این دستگاه در صنایع گوناگونی مورد استفاده قرار می‌گیرد و با توجه به نیاز کاربر نمونه‌های مختلفی از آن در بازار موجود هستند.
یک دستگاه منگنه کوب با کیفیت به شما کمک خواهد کرد تا سرعت کار خود را افزایش داده و با نیروی کمتری نسبت به انجام تغییرات و اتصالات بپردازید. اگر شما نیز جزو کسانی هستید که در فضای کارگاهی مشغول فعالیت هستید قطعاً به علت وجود نمونه‌های مختلف این ابزار در زمان خرید با سردرگمی مواجه شده اید. یکی از فاکتورهای بسیار مهم در زمان خرید ابزارآلات برند تولیدی آن است. با توجه به سابقه یک برند می‌توانید متوجه کیفیت کلی یک ابزار شده و خریدی مطلوب‌تر را تجربه نمایید.
هر چند که از این ابزار می‌توان به جهت منگنه کردن کتاب و جزوه بهره گرفت؛ اما به طور کلی این ابزار با توجه به قدرت بسیار بالای خود بیشتر در کارگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. به هر حال اگر شما نیز در طول روز نیاز به منگه کردن تعداد زیادی جزوه و کتاب دارید می‌توانید از این ابزار کاربردی استفاده نمایید.

مشخصات

همان‌طور که اشاره کردیم این دستگاه در انواع و مدل‌های مختلفی در فروشگاه ابزارآلات طلایی قابل انتخاب می‌باشند. هر یک از این منگنه زن ها با توجه به نوع کاربری ویژگی‌های خاص خود را به همراه دارند. فاکتورهایی همچون میزان قدرت، اندازه سوزن، نوع سوزن، نوع طراحی و منبع تغذیه از جمله مواردی هستند که می‌بایست در زمان خرید به آنها توجه ویژه داشته باشید.
منگنه کوب لیکوتا مدل ANG-0005 یک ابزار بسیار با کیفیت از شرکت لیکوتا تایوان می‌باشد. همان‌طور که اشاره کردیم این دستگاه قابلیت قرار گیری 4 مدل سوزن منگنه را در خود جای داده است. سوزن مربعی، گرد، پین و ناخن از جمله مواردی هستند که می‌توانید با قرار دادن در خشاب این ابزار از آنها استفاده نمایید. این موضوع این منگنه کوب را تبدیل به یک ابزار بسیار کاربردی در صنایع مختلف کرده است.

سخن پایانی

ابزارآلات طلایی مفتخر است به نمایندگی لیکوتا تمامی محصولات تولیدی این برند خوشنام از جمله منگنه کوب ANG-0005 را در اختیار شما قرار داده است. تمامی ابزارآلات موجود در فروشگاه با تضمین سلامت فیزیکی و اصالت در اختیار شما قرار خواهند گرفت. این ابزار انتخابی مطلوب برای کاربرانی است که به دنبال خرید یک ابزار کاربردی با قیمتی رقابتی هستند.

لیکوتا -LICOTA
ابزار آلات طلایی واردکننده لیکوتا در ایران-ابزار آلات دستی- صنعتی- تعمیرگاهی با برند لیکوتا ساخت کشور تایوان

توضیحات تکمیلی

برند

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “منگنه کوب لیکوتا مدل ANG-0005”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH32

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH32

۱,۲۷۶,۲۰۰تومان
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH30

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH30

۱,۲۲۵,۳۰۰تومان
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH27

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH27

۱,۱۷۴,۲۰۰تومان
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH24

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH24

۱,۱۳۰,۰۰۰تومان
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH23

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH23

تماس بگیرید !
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH22

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH22

۱,۰۸۹,۱۰۰تومان
blank