موتور برق بنزینی فیرمن مدل ECO 12990ES

موتور برق بنزینی فیرمن مدل ECO 12990ES

سوخت مصرفی :بنزین

ظرفیت مخزن روغن :۱.۱ لیتر

ظرفیت مخزن سوخت :۲۸.۵ لیتر

قدرت خروجی :۹۰۰۰ وات

قدرت موتور :۱۸ اسب بخار

میزان صدای تولیدی :۷۲ دسی‌بل

۴۹,۵۰۰,۰۰۰تومان

محصولات پیشنهادی

توضیحات

موتور برق بنزینی فیرمن مدل ECO 12990ES

از زمان توسعه نیازهای بشر و انقلاب صنعتی، استفاده از نیروی برق تبدیل به نیاز روزمره جامعه امروزی شده است. اما انرژی برق می‌تواند به دلایل متفاوتی از دسترس خارج شود، مشکلات تولید برق، قطعی کلی شبکه برق و بسیاری از مشکلات دیگر می‌توانند شمارا با مشکل نبود برق مواجه کنند. به همین علت امروزه موتور برق استفاده‌های بسیاری در بخش‌های مختلف دارد. با استفاده از یک ژنراتور برق می‌توانید حتی در صورت عدم امکان اتصال به شبکه برق از مزایای وجود برق بهره‌مند شوید. ژنراتور برق فیرمن مدل ECO 12990ES یک موتور برق بنزینی بسیار پرقدرت است که می‌تواند استفاده‌های بسیاری در مکان‌های مختلف داشته باشد.

درباره موتور برق بنزینی فیرمن

ژنراتور برق را می‌توان بر حسب نوع سوخت مصرفی و عملکردی که دارند دسته‌بندی کرد. ژنراتور برق دستگاهی است که می‌تواند با مصرف سوخت فسیلی همچون گاز، بنزین یا گازوئیل انرژی برق تولید نماید. موتور برق جوشکاری، موتور برق باغ و بسیاری از دسته‌بندی‌های دیگر نشانگر نوع استفاده و تناسب تولید انرژی ژنراتور برق با نیاز آن مکان هستند. قطعاً خرید یک موتور برق ویلا برای استفاده در کارگاه انتخاب عاقلانه‌ای نخواهد بود.
بسیاری از ژنراتورهای کوچک به‌صورت دستی روشن می‌شوند و ازاین‌رو بسیاری از آنها به‌عنوان موتور برق استارتی شناخته می‌شوند. ژنراتور برق فیرمن یاد شده در دسته موتور برق 9 کیلووات قرار می‌گیرد. به‌وسیله این میزان انرژی می‌توانید از این ژنراتور برق در کارگاه، ویلا، تلمبه آب، و بسیاری از موارد دیگر استفاده نمایید.
با وجود چرخ‌دار بودن این ژنراتور دیگر نگرانی از بابت حمل نقل آن نیز نخواهید داشت. همان‌طور که اشاره کردیم از ژنراتور برق می‌توان در منازل، ویلاها، بیمارستان‌ها، دیتا سنترها، بانک‌ها و … استفاده نمود. از مهم‌ترین کاربرد ژنراتور برق می‌توان به ایجاد روشنایی، روشن نگه‌داشتن پمپ‌های آب یا الکترو موتورها، سیستم‌های برقی کم‌مصرف و حتی امداد و نجات و اشاره کرد. ازآنجاکه امروزه مدل‌های بسیار متنوع با توان تولید انرژی در بازار وجود دارند بهتر است قبل از خرید نیاز خود به میزان برق را مشخص نمایید.

 

مشخصات موتور برق فیرمن 12990ES

همان‌طور که از نامش پیداست ژنراتور برق بنزینی فیرمن مدل ECO 12990ES از سوخت بنزین برای ایجاد انرژی برق استفاده می‌کند. این ژنراتور برق توانایی تولید 9000 وات انرژی برق را دارد. موتور استفاده شده در این ژنراتور برق 18 اسب بخار قدرت داشته و در فاصله 10 متری صدایی معادل 72 دسی‌بل را تولید می‌کند. ازاین‌رو نمی‌توان این ژنراتور برق را در رده موتور برق‌های کم صدا قرار داد. این ژنراتور برق دارای یک مخزن سوخت 28.5 لیتری است که می‌تواند با توجه به مصرف زمان کارکرد 8 ساعته را در اختیار شما قرار دهد.
با وجود ابعاد 756x523x590 میلیمتری این ژنراتور برق اندازه قابل توجهی دارد. اما با وجود دو چرخ و دالی موجود در این ژنراتور برق نگرانی از بابت حمل نقل آن نخواهید داشت. برای کارکرد بهتر این ژنراتور برق می‌توانید از یک روغن موتور با کیفیت و ویسکوزیته مناسب با دفترچه راهنما نیز استفاده نمایید. مخزن روغن این محصول 1.1 لیتر می‌باشد.
همچون دیگر تولیدات شرکت فیرمن، این ژنراتور برق نیز از نظر ساختار و مصرف سوخت در جایگاه مناسبی نسبت به رقبا قرار می‌گیرد. شرکت فیرمن یکی از تولید کنندگان برتر انواع ژنراتور و موتور برق‌های صنعتی و خانگی است که در میان کاربران به خوبی شناخته شده است.

سخن پایانی

تفاوتی ندارد که از این ژنراتور برق برای چه مصرفی استفاده می‌کنید. با توجه به قدرت خروجی بسیار بالا این موتور برق توانایی‌های بالایی در صنایع مختلف دارد و کاربر می‌تواند با توجه به نیاز خود از آن بهره ببرد. ابزارآلات طلایی مفتخر است به نمایندگی فیرمن این ژنراتور برق و دیگر محصولات تولیدی این برند خوشنام را با گارانتی ضمانت اصالت و سلامت در اختیار شما قرار داده است. اگر به دنبال یک ژنراتور برق بنزینی یا موتور برق قابل‌حمل با کیفیت و قدرت خروجی بالا و البته قابلیت حمل و نقل آسان هستید مدل ECO 12990ES می‌توان انتخاب مناسبی برای شما باشد. در هر صورت قبل از خرید حتما با توجه به نیاز خود محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

 

سوالات مرتبط

موارد مورد استفاده موتور برق 9 کیلو وات چیست؟

  1. برق و پشتیبان اضطراری: ژنراتور 9000 وات می تواند برق پشتیبان را در هنگام قطع برق تامین کند و وسایل ضروری و تجهیزات را تا زمان اتصال برق اصلی روشن نگه دارد.
  2. سایت و کارگاه های ساختمانی: ژنراتور 9 کیلو وات می تواند استفاده از ابزارها و ماشین آلات در سایت های ساختمانی، جایی که دسترسی به شبکه برق ممکن است محدود باشد و یا در دسترس نباشد را فراهم آورد.
  3. رویدادهای فضای باز: یک موتور برق 9000 وات می تواند برای رویدادهای بیرون، مانند کنسرت ها، جشنواره ها و نمایشگاه ها، برق مورد نیاز روشنایی، سیستم های صوتی و سایر تجهیزات برقی را فراهم آورد.
  4. کمپینگ: یک ژنراتور 9000 وات می تواند برق بسیاری از تجهیزات و روشنایی مورد نیاز کمپینگ را فراهم آورد.
  5. کسب و کار کوچک و یا منازل: از یک موتور برق 9 کیلو وات می توان در مشاغل کوچک و یا منازل برای تامین برق تجهیزات و وسایل ضروری در هنگام قطع برق مانند سیستم های سرمایشی، پمپ ها، دستگاه های جوش و یا تجهیزات پزشکی استفاده نمود.

موتور OHV چیست؟

OHV مخفف Overhead Valve است که به نوعی از طراحی موتور اشاره دارد که معمولا در خودروها، موتورسیکلت ها، سایر وسایل نقلیه و همچنین موتور برق ها استفاده می شود. در موتور OHV، میل بادامک یا میل سوپاپ در داخل موتور قرار دارد و سوپاپ ها در بالای محفظه احتراق قرار می گیرند. این طراحی بر خلاف نوع دیگر آن یعنی OHC است که در ان میل بادامک بالای سر سیلندر قرار گرفته و سوپاپ ها توسط میل بادامک فعال می شوند. موتورهای OHV معمولا طراحی ساده تری دارند، هزینه های تولید کمتری دارند و نسبت به موتورهای OHC فشرده تر هستند، به همین دلیل است که آنها اغلب در وسایل نقلیه کوچکتر و یا ژنراتورها مورد استفاده قرار می گیرند. به طور کلی انتخاب بین موتورهای OHV , OHC به الزامات طراحی و اهداف عملکرد دستگاه مورد نظر بستگی دارد.

 

فیرمن - FIRMAN
ابزار آلات طلایی واردکننده برند فیرمن در ایران- موتور برق خانگی- موتوربرق سایلنت-موتوربرق صنعتی- موتوربرق چرخ دار و….

توضیحات تکمیلی

برند

مدل

ECO12990ES

فرکانس

50 هرتز

حداکثر توان

9000 وات

تیپ دینام

براش، 100% مس

ولتاژ

220 ولت

فاز

تک فاز

تیپ موتور

SFE460E
18 اسب
4 زمانه
تک سیلندر
OHV
هوا خنک

نوع استارت

دستی، الکتریکی

سوخت مصرفی

بنزین

ظرفیت مخزن سوخت

28.5 لیتر

میزان صدا

72 دسی بل

ابعاد

59 * 55 * 76 سانتی متر

وزن

106 کیلوگرم

گارانتی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “موتور برق بنزینی فیرمن مدل ECO 12990ES”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

موتور برق فیرمن مدل 10990ES

موتور برق فیرمن مدل 10990ES

۴۷,۰۰۰,۰۰۰تومان
موتور برق پایونیر مدل Pi1000X

موتور برق پایونیر مدل Pi1000X

۵,۹۰۰,۰۰۰تومان
موتور برق بنزینی فیرمن مدل FPG 10800E2

موتور برق بنزینی فیرمن مدل FPG 10800E2

۴۶,۶۰۰,۰۰۰تومان
موتور برق بنزینی پایونیر مدل PI3800

موتور برق بنزینی پایونیر مدل PI3800

۱۹,۸۰۰,۰۰۰تومان
موتور برق هیوندای مدل HG1210-IG

موتور برق هیوندای مدل HG1210-IG

۱۳,۸۰۰,۰۰۰تومان
موتور برق 2.2 کیلو وات هیوندای مدل HG1220-IG

موتور برق 2.2 کیلو وات هیوندای مدل HG1220-IG

۱۴,۰۰۰,۰۰۰تومان
blank