چسب چوب گوریلا کد 6200001

چسب چوب گوریلا کد 6200001

مقدار: 236 میلی لیتر
پایه چسب: PVA پلیمر وینیل استات
ویسکوزیته: 6500 سانتی پواز
زمان خشک شدن: 2 ساعت
زمان چسبندگی کامل: 24 ساعت
دمای قابل استفاده: 0 تا 150 درجه سانتی گراد
فرمول اختصاصی گوریلا جهت استحکام بالاتر در زمان کوتاه تر
ارایه خط پیوند طبیعی بدون باقی ماندن رنگ چسب
ساخت آمریکا

۳۶۰,۰۰۰تومان

ناموجود

محصولات پیشنهادی

توضیحات

چسب چوب گوریلا کد 6200001

چسب یکی از ابزارآلات بسیار کاربردی است که در هر کارگاه و منزلی می‌توانید آن را پیدا کنید. ابزار مدل سازی همچون چسب چوب در نگاه اول آن‌قدر ساده هستند که در بسیاری از مواقع نگاهی به کیفیت و حتی برند تولیدی آنها نخواهیم کرد. این موضوع در زمانی که کیفیت کار و قدرت چسبندگی برای شما اهمیت پیدا کند تغییر خواهد کرد.
شاید برای بسیاری از کاربران داشتن یک چسب قطره‌ای کوچک در جعبه ابزار کافی باشد. این در حالی است که اگر در صنایع وابسته به چوب همچون مدل سازی، مبلمان سازی، مجسمه سازی و … فعالیت دارید قطعاً استفاده از یک محصول باکیفیت باعث افزایش سرعت عمل و البته کیفیت نهایی محصول شما خواهد شد. چسب چوب گوریلا یکی از محصولات بسیار کاربردی و شناخته شده شرکت گوریلا امریکا است که در فروشگاه ابزارآلات طلایی در اختیار شما قرار گرفته است. اگر شما نیز به دنبال خرید یک چسب چوب با کیفیت هستید در ادامه با بررسی چسب چوب 240 میلی لیتری گوریلا کد 6200001 همراه شوید.

درباره

برای شروع کار کافی است تا نگاهی تازه به دنیای تغییر یافته چسب بیندازید. بسیاری از کاربران زمانی که صحبت از چسب می‌شود تنها چند برند ایرانی را می‌شناسند. این موضوع در حالی است که دنیای چسب و محصولات مرتبط با آن در سال‌های اخیر تغییرات چشمگیری را شاهد بوده است. در این میان برند گوریلا تبدیل به یکی از برندهای شناخته شده دنیای چسب خصوصاً چسب چوب در دنیا شده است. قطعاً شما نیز در بسیاری از فعالیت‌های روزمره و حتی کارگاهی خود به یک چسب با قدرت چسبندگی بالا نیاز پیدا نمایید، اینجاست که یک محصول کاربردی همچون چسب چوب گوریلا می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

برند گوریلا امریکا در سبد محصولات خود انواع چسب‌های مایع و نواری را جای داده است. شما با مراجعه به برگه چسب و لوازم مصرفی وب‌سایت ابزارآلات طلایی می‌توانید لیست کاملی از چسب‌های تولیدی این برند خوشنام را مشاهده نمایید.

همان‌طور که اشاره کردیم چسب یکی از بهترین ابزارهای در دسترس بسیاری از کاربران است که به کمک آن می‌توانید به انجام تغییر و ترمیم انواع لوازم بپردازید. یک چسب با کیفیت بدون نیاز به زمان طولانی و با کمترین مقدار در زمان خشک شدن چسبندگی بسیار کامل و قوی را در اختیار شما قرار خواهد داد.
به همین دلیل است که چسب‌های فوری در دسته لوازم کاربردی قرار گرفته‌اند. این در حالی است که در بسیاری از کارهای صنعتی میزان چسبندگی و تمیزی سطح کار بیش از ویژگی خشک شدن سریع اهمیت دارد. اینجاست که انتخاب یک چسب با کیفیت همچون چسب چوب گوریلا می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.
مشخصات چسب چوب برند گوریلا

چسب چوب گوریلا مدل 6200001 حاوی 236 میلی لیتر چسب مایع بر پایه PVA یا پلیمر وینیل استات می‌باشد. ویسکوزیته این چسب در حالت مایع 6500 سانتی پواز بوده و زمان خشک شدن اولیه آن حدود 2 ساعت است. این در حالی است که برای رسیدن به حداکثر قدرت چسبندگی این چسب به 24 ساعت زمان نیاز خواهد داشت. از این رو استفاده از این چسب در مواردی که نیاز به خشک شدن سریع مایع است پیشنهاد نمی‌شود. شما می‌توانید این چسب چوب را در دمای 0 تا 150 درجه سانتیگراد استفاده نمایید. هرچه میزان دمای محیط بالاتر باشد چسب به مدت زمان بیشتری برای خشک شدن احتیاج پیدا خواهد کرد.


سخن پایانی

فروشگاه ابزارآلات طلایی مفتخر است به نمایندگی گوریلا امریکا این چسب چوب بسیار کاربردی را در اختیار شما قرار داده است. قبل از استفاده از این چسب حتماً موارد امنیتی ذکر شده بر روی برچسب موجود روی محصول را مطالعه نمایید. این چسب چوب مناسب کاربرانی است که به دنبال ایجاد یک چسبندگی بسیار بالا با صرف زمان هستند. قطعا این محصول یکی از بهترین چسب چوب های موجود در بازار است که میتوانید برای انجام طیف وسیعی از کارها از آن استفاده نمایید.

چسب گوریلا -GORILLA
ابزار آلات طلایی واردکننده برند گوریلا آمریکا – چسب های آمریکایی -چسب مایع-چسب نواری-چسب های متفاوت و با کیفیت بالا

توضیحات تکمیلی

برند

مقدار

236 میلی لیتر

چگالی نسبی

1.08 گرم/سانتی متر مکعب

ویسکوزیته

6500 سانتی پواز

زمان خشک شدن

2 ساعت

زمان چسبندگی کامل

24 ساعت

پایه چسب

PVA پلیمر وینیل استات

بازه PH

2.5 تا 3.5

دمای قابل استفاده

0 تا 150 درجه سانتی گراد

کشور سازنده

آمریکا

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چسب چوب گوریلا کد 6200001”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

قیچی هرس شارژی سوان سافت PRU-28

قیچی هرس شارژی سوان سافت PRU-28

۶,۷۰۰,۰۰۰تومان
نوار سنباده پروکسون مدل 28981 مجموعه 10عددی

نوار سنباده پروکسون مدل 28981 مجموعه 10عددی

۴۰۰,۰۰۰تومان
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH32

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH32

تماس بگیرید !
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH30

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH30

۱,۲۲۵,۳۰۰تومان
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH27

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH27

۱,۱۷۴,۲۰۰تومان
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH24

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH24

۱,۱۳۰,۰۰۰تومان
blank