چسب چوب گوریلا کد 6202003

چسب چوب گوریلا کد 6202003

ساخت امریکا
مناسب چوب
برای فضای داخلی و خارجی
مقدار 118 میلی لیتر

۲۶۵,۰۰۰تومان

محصولات پیشنهادی

توضیحات

چسب چوب گوریلا کد 6202003
اگر علاقه‌مند به کار با چوب هستید قطعاً نیاز به اتصال دو چوب برایتان امری طبیعی است. روش‌های بسیاری برای اتصال دو یا چندتکه چوب به یکدیگر وجود دارد، برای کنار هم قراردادن دوتکه چوب می‌توانید از میخ، پیچ یا چسب چوب استفاده نمایید. هرچند که هر یک از این روش‌ها مزایای خود را دارند. اما مزیت بزرگ چسب چوب این است که اتصال نامرئی و غیر قابل‌دیدن را برای وسیله شما به ارمغان خواهد آورد. همچنین درصورتی‌که تکه‌های چوب شما کوچک هستند استفاده از میخ یا پیچ چندان انتخاب مناسبی نخواهد بود.
چسب چوب با ایجاد پیوندی شیمیایی بین دو سطح و بانفوذ به چوب باعث چسبیدن آنها به یکدیگر خواهد شد. بهترین چسب چوب با ایجاد این پیوند شیمیایی به قدری کشش ایجاد خواهد کرد که در صورتی که بخواهید دوتکه چوب را از هم جدا کنید قطعاً یکی از آنها شکسته یا خرد خواهد شد. از چسب مایع می‌توانید به عنوان ابزار تعمیر نیز استفاده نمایید. پر کردن ترک‌ها و شکستگی‌های کوچک مبلمان یا صندلی محبوبتان با استفاده از یک چسب چوب قطعاً عمری دوباره به وسیله شما خواهد داد. اما این در صورتی است که از یک چسب با کیفیت استفاده نمایید. چسب چوب گوریلا کد 6202003 یکی از چسب‌های بسیار شناخته شده و قوی موجود در بازار است که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

درباره چسب چوب گوریلا

همان‌طور که به این موضوع اشاره کردیم، چسب چوب یکی از بهترین ابزارها جهت انجام تعمیرات و البته تغییرات است. همچنین این ابزار تعمیر در زمان ساخت یک ابزار می‌تواند اتصالی مقاوم را میان یک یا چند بخش آن ایجاد کند. چسب چوب شاید در نگاه اول یک ابزار ساده به نظر آید. اما با انتخاب یک چسب کم‌کیفیت باگذشت زمان متوجه شل‌شدن اتصال قطعه مورد نظر خود خواهید شد. به همین دلیل با انتخاب یک چسب چوب مناسب همچون چسب گوریلا امریکا می‌توانید با خیال راحت نسبت به تعمیر یا ایجاد تغییر در قطعه مورد نظر اقدام نمایید.

یکی از نکات بسیار مهم در زمان خرید چسب واکنش و البته قدرت چسب در چسباندن قطعات با متریال‌های مختلف است. هرچند که چسب چوب همان‌طور که از نامش پیداست بهترین عملکرد را در زمان استفاده بر روی سطوح چوبی دارد، اما امکان استفاده از آن برای چسباندن مواد دیگر نیز وجود دارد. در کنار آن ویژگی‌هایی همچون سرعت خشک‌شدن سریع، یا همان فوری بودن چسب یکی از ویژگی‌هایی است که می‌تواند سرعت عمل کار را به طور چشمگیری برای شما افزایش دهد.

درباره برند چسب چوب گوریلا

برند چسب گوریلا یک برند آمریکایی است که فعالیت خود را در سال 2001 در اوهایو امریکا آغاز کرد. در همان ابتدا این شرکت توانست با توجه به نیاز بازار خط تولید چسب خود را راه‌اندازی و در مدت کوتاهی به فروش میلیونی دست یابد. ایده ساخت این چسب در اندونزی شکل گرفت، بنا بر گفته مدیر این شرکت در سفری در اندونزی شاهد استفاده از یک ماده خاص جهت تعمیر لوازم چوبی در این کشور بود. پس از بازگشت به امریکا توانست این ماده را به‌صورت صنعتی تولید و در محصولات خود استفاده نماید. چسب گوریلا در حال حاضر یکی از پرفروش‌ترین برندهای چسب در امریکا و اروپا است که در رده‌های صنعتی نیز تولید و مورداستفاده قرار می‌گیرد.
سخن پایانی

چسب چوب گوریلا 118 میلی لیتری بوده و توانایی ایجاد چسبندگی مناسب طی 2 ساعت را خواهد داشت. پس از گذشت 24 ساعت این چسب به حداکثر میزان چسبندگی خود خواهد رسید. این چسب از نوع پلی‌وینیل استات بوده و بازه PH آن 2.5 تا 2.5 است. از همین رو این ابزار نجاری جهت اتصال دائمی مورداستفاده قرار گرفته و توانایی ایجاد چسبندگی فوری را ندارد.
ابزارآلات طلایی مفتخر است به نمایندگی گوریلا این محصول با کیفیت را در اختیار شما قرار داده است. شرکت گوریلا یکی از نام‌های شناخته شده در صنعت چسب چوب بوده که در میان کاربران ایرانی نیز به خوبی شناخته شده است.

چسب گوریلا -GORILLA
ابزار آلات طلایی واردکننده برند گوریلا آمریکا – چسب های آمریکایی -چسب مایع-چسب نواری-چسب های متفاوت و با کیفیت بالا

توضیحات تکمیلی

برند

مقدار

118 میلی لیتر

چگالی نسبی

1.08 گرم/سانتی متر مکعب

ویسکوزیته

6500 سانتی پواز

زمان خشک شدن

2 ساعت

زمان چسبندگی کامل

24 ساعت

مشخصات پلیمر

پلی وینیل استات

بازه PH

2.5 تا 3.5

مناسب

چوب- فضای داخلی و خارجی

کاربری

خانگی – کارگاهی

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی

کشور مبدا و سازنده

آمریکا

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چسب چوب گوریلا کد 6202003”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

نوار سنباده پروکسون مدل 28981 مجموعه 10عددی

نوار سنباده پروکسون مدل 28981 مجموعه 10عددی

۴۰۰,۰۰۰تومان
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH32

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH32

تماس بگیرید !
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH30

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH30

۱,۲۲۵,۳۰۰تومان
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH27

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH27

۱,۱۷۴,۲۰۰تومان
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH24

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH24

۱,۱۳۰,۰۰۰تومان
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH23

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH23

تماس بگیرید !
blank