چمن زن برقی ساتا مدل DYM1111

چمن زن برقی ساتا مدل DYM1111

ولتاژ ورودی: 220 ولت
توان: 1200 وات
عرض برش: 32 سانتی متر
ارتفاع برش 3 حالته قابل تنظیم

۴,۹۰۰,۰۰۰تومان

محصولات پیشنهادی

توضیحات

چمن زن برقی ساتا مدل DYM1111
اگر شما نیز صاحب باغ یا ویلایی هستید که درون حیاط و محیط آن از چمن استفاده شده است قطعاً نیاز به استفاده از یک چمن زن را احساس کرده‌اید. قطعاً این گیاه جلوه بسیار زیبایی به محیط اطراف خود می‌دهد اما این در زمانی است که میزان رشد آن کنترل شده و در زمان مورد نیاز کوتاه شود. کوتاه کردن چمن به وسیله انواع ابزار چمن زنی امکان پذیر است. بسیاری از کاربران اما به جهت سهولت هرچه بیشتر به سراغ خرید چمن زن برقی می‌روند.
چمن زن برقی همان‌طور که از نامش پیداست با استفاده از انرژی برق می‌تواند کوتاه کردن چمن را بسیار آسان کند. این در حالی است که خرید یک چمن زن برقی با توجه به برندها و انواع مختلف آن کار چندان راحتی نیست. در ادامه با ما همراه شوید تا با بررسی چند فاکتور انتخاب یک چمن زن برقی را برای شما راحت کنیم.

درباره ماشین چمن زن برقی ساتا
همان‌طور که اشاره کردیم اگر زمین گلف دارید یا مسئول مدیریت چمن یک ورزشگاه را بر عهده دارید قطعاً نیاز به یک چمن زن برقی پیدا خواهید کرد. یکنواخت بودن پوشش چمن سبب ایجاد زیبایی بصری بسیار بالایی خواهد شد. این ابزار باغبانی در نمونه‌های دستی، برقی و بنزینی قابل خریداری است. همان‌طور که از نامشان پیداست در نمونه دستی احتیاج به حرکت مداوم دستگاه به جهت کوتاهی چمن است. اگر فضای چمن کاری شده شما زیاد نیست می‌توانید از این نمونه استفاده کنید. در دست دیگر نمونه‌های برقی و بنزینی از جمله محبوب‌ترین چمن زن‌ها هستند. زیرا این دسته ابزار توانایی کوتاه کردن یک نواخت با کمترین دردسر را برای کاربر محیا خواهند کرد.
در نمونه بنزینی انرژی مورد نیاز چرخش به وسیله سوزاندن سوخت فسیلی بنزین ایجاد می‌شود. این نمونه برای مکان‌هایی که دسترسی به انرژی برق امکان‌پذیر نیست مناسب است. در دسته دیگر همان‌طور که از نامش پیداست ماشین چمن زنی برقی دارای موتور الکتریکی یا دینام می‌باشد. نمونه برقی در مقایسه با بنزینی تولید صدای پایین‌تری داشته و آلودگی محیطی نیز ایجاد نمی‌کند. به همین دلیل استفاده از آنها در باغ و ویلا انتخابی مطلوب‌تر نسبت به مدل بنزینی و دستی است.
برای خرید یک چمن زن برقی مناسب می‌بایست مساحت، محدودیت‌های انرژی همچون نبود دسترسی به برق را در نظر داشته باشید. چمن زن برقی ساتا مدل DYM1111 یک محصول بسیار کاربردی از برند ساتا است که در ادامه به بررسی مشخصات آن خواهیم پرداخت.

مشخصات
چمن زن برقی ساتا مدل DYM1111 همان‌طور که از نامش پیداست در دسته چمن زن‌های برقی قرار خواهد گرفت. این دستگاه چمن زن دارای ولتاژ ورودی 220 ولت 50 هرتز بوده و امکان اتصال مستقیم آن به برق شهری امکان‌پذیر می‌باشد. موتور پر قدرت موجود در این ابزار توان 1200 وات را با کمترین میزان تولید صدا در اختیار شما قرار خواهد داد.
این ماشین چمن زن برقی توانایی کوتاه کردن چمن با عرض 320 میلیمتر را خواهد داشت. این اندازه آن را تبدیل به یک انتخاب مطلوب برای فضاهای متوسط تا بزرگ کرده است. بدنه این ابزار از ترکیبی از آلومینیوم و پلاستیک سخت می‌باشد که وزن پایین را در کنار مقاومت مطلوب برای این محصول به ارمغان آورده است. چرخ‌های 5 اینچی حرکت میان چمن را نیز برای شما راحت خواهد کرد. کیسه این چمن زن برقی ظرفیت 27 لیتری را داشته که نیاز شما را به تخلیه مداوم آن را در زمان کار کاهش خواهد داد. به وسیله این دستگاه شما می‌توانید چمن‌های خود را از 30 تا 60 میلیمتر در 3 حالت متفاوت کوتاه نمایید.

سخن پایانی
شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه ابزارآلات طلایی نمونه‌های مختلف یک چمن زن برقی و دیگر لوازم باغبانی را مشاهده نمایید. چمن زن برقی ساتا مدل DYM1111 با گارانتی 6 ماهه و تضمین سلامت فیزیکی برای شما ارسال خواهد شد تا نگرانی از بابت کیفیت محصول ارسالی نداشته باشید.

توضیحات تکمیلی

برند

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چمن زن برقی ساتا مدل DYM1111”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

blank